“Hyundai” kokybė ir inovacijos

„Hyundai“ kuria kuo saugesnius ir patogesnius vietinės rinkos poreikius atitinkančius automobilius keliuose mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros centruose, esančiuose skirtingose pasaulio vietose. Nuolat kuriamos naujos technologijos, atsižvelgiant į vairuotojų poreikius ir būtinybę apsaugoti gamtą. „Hyundai“ siekia, kad kelionė visada būtų maloni ir saugi, o automobilis kuo mažiau terštų aplinką.

Nauji „Hyundai“ modeliai, dizaino koncepcijos ir technologijos tarptautinėje Frankfurto automobilių parodoje (2015 m. rugsėjis).

Du nauji varikliai su turbinomis

Naujasis „Kappa“ 1 litro T-GDI variklis yra pirmasis „Hyundai“ naujos kartos mažų benzininių variklių su turbinomis atstovas. 998 cm³ trijų cilindrų variklis pagamintas „Kappa“ 1 litro MPI variklio bazėje, jį patobulinus ir papildžius įvairiomis technologijomis, įskaitant tiesioginį degalų įpurškimą ir mažą viengubą turbiną. Tiek standartinis 100 AG modelis, tiek galingesnis 120 AG modelis pasiekia aukščiausią 171,6 Nm sukimo momentą prie 1500 variklio sūkių per minutę ir puikiai suderina dinamiškumą su efektyvumu.

1353 cm³ keturių cilindrų benzininis variklis su turbina yra gerokai lengvesnis už savo pirmtaką „Gamma“ 1,4 litro variklį. Bazinis svoris sumažintas 14 kg, o variklio efektyvumas ir galia išaugo iki 140 AG ir 242 Nm sukimo momento. Naujajame 1,4 litro T-GDI variklyje sumontuota aukšto slėgio vienguba turbina, kuri dėl didesnio efektyvumo yra integruota į išmetimo kolektorių. Naujai sukonstruota ir kitoje vietoje sumontuota turbina reiškia, kad sumažėjo reakcijos trukmė į droselinės sklendės atidarymo pokyčius ir padidėjo sukimo momentas prie žemų variklio sūkių. Dėl naujos konstrukcijos degalai įpurškiami tiesiai į cilindrą, todėl jie greičiau sudega, išauga galia ir sumažėja degalų sąnaudos.

„Vision G“ – ateities dizainas ir technologijos

Dinamiškasis koncepcinis kupė „Vision G“ įkūnija „Hyundai“ aukščiausios klasės automobilių dizaino evoliuciją ir pristato pažangiąsias ryšio ir valdymo technologijas.

Vision_G_Coupe_Consept_frankf_2015_450x300

Vision_G_Coupe_consept_int_frankt_2015_450x300

„Vision G“ aprūpintas naujausiomis „Hyundai Motor“ technologijomis, kad pirkėjai jaustųsi komfortiškai ir maloniai ir kad jų dėmesį kuo mažiau blaškytų pašaliniai dalykai. Labiausiai išsiskirianti ypatybė yra centrinis valdymo skydelis „Remote Wheel“ ir platus ekranas.
„Remote Wheel“ yra ergonomiško dizaino pusiau sferinis jutiklinis kilimėlis centrinėje konsolėje. Jis reaguoja į intuityvius gestus, pvz., rankos mostą, vairuotojo dėmesys būtų kiek įmanoma mažiau blaškomas.
„Vision G“ širdis yra laurus skinantis 5 litrų „Tau V8“ variklis, išvystantis 420 AG galią, kai sūkiai 6000 aps./min., ir 383 Nm sukimo momentą, kai sūkiai 5000 aps./min. „Tau V8“ variklių šeima buvo tris kartus įtraukta į prestižinį „Ward Auto“ dešimties geriausių variklių sąrašą.

Geresniam ryšiui palaikyti „Hyundai Motor“ pristato „Android Auto“

„Hyundai Motor“ yra pirmoji automobilių gamintoja pasaulyje, įdiegusi „Android Auto“ savo automobiliuose. Ši sistema įdiegta anksčiau šiais metais JAV rinkai pristatytame „Hyundai Sonata“ modelyje. O dabar „Hyundai Motor“ bus vienas iš pirmųjų automobilių gamintojų Europoje, į savo automobilių komplektaciją įtraukusių išmaniesiems telefonams skirtą programinę įrangą. „Android Auto“ turės naujasis „i40“, kuris bus pristatytas 2015 m. lapkričio mėnesį.

New-i40-Android-Auto_940x537

„Android Auto“ leidžia išmaniųjų telefonų su „Android“ operacine sistema naudotojams prijungti savo prietaisus prie „Hyundai“ informacinės pramoginės sistemos ekrano. Taip užtikrinama prieiga prie originalių ir trečiųjų šalių programėlių, daugiausia skirtų srautiniam muzikos klausymuisi, bendravimui ir radijo paslaugoms. „Android Auto“ „Hyundai“ vairuotojams suteikia galimybę likti prisijungusiems prie populiariausių svetainių ir neblaško dėmesio.

Nauji ypač galingi N prekės ženklo modeliai

Pristatydama naujus ypač galingus N prekės ženklo modelius, „Hyundai Motor“ siekia panaudoti savo automobilių sporto patirtį ir suteikti jaudinantį važiavimo vingiuotais keliais malonumą automobilius mylintiems savo pirkėjams.

Hyundai-N-2025-Vision-GT_frakf_2015

„Hyundai N 2025 Vision Gran Turismo“ koncepcija pasaulinei auditorijai atskleidžia unikalią šio prekės ženklo ateities eksploatacinių savybių perspektyvą. Sukurtas išskirtinai „PlayStation® Gran Turismo“ vaizdo žaidimams, šis koncepcinis automobilis išvysto 884 AG galią, naudodamas „Hyundai Motor“ sistemą su vandenilio kuro elementais ir papildomą kondensatorių sistemą.
Be to, lengvos konstrukcijos 300 AG „Hyundai RM15“ koncepcinis automobilis su varikliu viduryje ir turbina atspindi „Hyundai Motor“ aistrą techniniam tobulėjimui ir suteikia užuominų, kaip N modelio technologijos būtų galima pritaikyti vairuotojams. ”

Naujos mažesnių degalų sąnaudų koncepcijos – „48V Hybrid“ ir „Plug-in-Hybrid“ (2015.03.03)

Šie du nauji koncepciniai automobiliai sukurti tarptautinėje Ženevos automobilių parodoje pristatyto visiškai naujo „Tucson“ automobilio pagrindu. Abu automobiliai demonstruoja jėgos agregatų technologijas, kurių būtų galima tikėtis būsimuose „Hyundai“ modeliuose.

„48V Hybrid“ naudojamas sprendimas ypač tinka didesniems automobiliams ir miesto visureigiams. Su 48 voltų ličio jonų akumuliatoriumi ir 14 AG elektros varikliu galia išauga 10% ir gerokai sumažėja išmetamų teršalų, o ši 48 V hibridinė sistema kainuoja tik ketvirtadalį sumos, kurią tektų išleisti visiškai hibridiniam automobiliui pagaminti.

„Plug-in Hybrid“ (PHEV) koncepcinis elektromobilis varomas vien elektra gali nukeliauti per 50 km ir vėl įsikrauti tik per dvi su puse valandos (greitoji įkrova) arba per penkias valandas per standartinės įkrovos lizdą. Šiame automobilyje sumontuotas 10,7 kWh galios ličio jonų polimerinių akumuliatorių blokas ir 68 AG elektros variklis, o taip pat 115 AG 1,7 litro dyzelinis variklis su septynių pakopų dvigubos sankabos pavarų dėže. Naudojant abu galios šaltinius šio koncepcinio automobilio išmetamų CO2 dujų kiekis yra tik 48 g/km.

i30 CNG – suspaustomis gamtinėmis dujomis varomas koncepcinis automobilis (2014.10.02)

Paryžiaus automobilių parodoje „Hyundai“ pirmą kartą pristatė „Kappa“ 1,4 litro T-GDI variklį. Šiame naujajame variklyje sumontuota moderni aukšto slėgio vienguba turbina, kuri dėl didesnio efektyvumo yra integruota į išmetimo kolektorių. Parodoje demonstruotame “i30 CNG” koncepciniame automobilyje sumontuotas suspaustomis gamtinėmis dujomis (CNG) varomas „Kappa“ 1,4 litro T-GDI variklis išvysto 117 AG galią ir 206 Nm sukimo momentą. Išmetamų CO2 kiekis jau dabar atitinka griežtus EURO 6c reikalavimus, nes yra tik 87 g/km.

„Hyundai Motor“ pademonstravo “i40” automobilio 48 voltų hibridinį modelį (2014.10.02)

“i40 48V Hybrid“ gerokai sumažina išmetamų CO₂ dujų kiekį ir degalų sąnaudas, lyginant su standartiniu modeliu, o jo gamybos sąnaudos tesudaro ketvirtadalį visiškai hibridinio modelio sąnaudų. Pagrindinis automobilio jėgos agregatas yra 1,7 litro dyzelinis variklis, o papildomai sumontuotas 48 voltų švino-anglies akumuliatorius, kuris 15% padidinana galią ir beveik 20% sumažinana išmetamų CO₂ dujų kiekį.

Kadangi naudojamas dirželiu varomas užvedimo generatorius (BSG), pakeitęs įprastinį kintamosios srovės generatorių, variklis užsiveda beveik be triukšmo ir vibracijos. “”i40 48 V”” hibridinis modelis gali veikti vien elektriniu režimu, kai važiuojama nedideliu ar pastoviu greičiu. Švino-anglies akumuliatorių blokas įsikrauna per regeneracinio stabdymo sistemą automobiliui lėtėjant, kai BSG veikia kaip generatorius. Greitėjant BSG prideda varikliui papildomus 10 kW, kad sumažėtų degalų sąnaudos ir išmetamų CO₂ dujų kiekis. Sumontavus didesnę turbiną, sistemos galia išauga iki 155 AG ir pasiekiamas maksimalus 360 Nm sukimo momentas.

Kadangi 48 V hibridinės technologijos yra taupios, kompaktiškų matmenų, nedidelio svorio (tik 46 kg) ir jas galima lengvai priderinti prie esamų jėgos agregatų, jos turi didelį pritaikymo ateities „Hyundai“ automobiliuose potencialą.

„Intrado“ – mobili ateitis atrodo šviesi ir švari (2014.03.04)

„Hyundai“ spaudos konferencijoje Ženevoje pristatytas „Intrado“ koncepcinis modelis rodo optimistinę kompanijos ateities viziją, kai judėjimas bus dar smagesnis ir svarbesnis. „Intrado“ yra gerokai daugiau nei dizainoeksperimentas, nes jis parodo „Hyundai“ tikėjimą, kad galima suderinti pažangias automobilių technologijos ir sumanų dizainą, kuris būtų efektyviau pritaikytas vairuotojui ir keleiviams. Lengvasvorės automobilio medžiagos, radikalūs konstravimo metodai ir pažangus jėgos agregatas didina efektyvumą, o išorės ir vidaus dizainas skirtas patenkinti aktyviai gyvenančių klientų poreikius.

Hyundai_intrado_2014_03 Intrado_450PX

„Intrado“ varo naujos kartos vandenilinis jėgos agregatas, naudojantis 36 kW ličio jonų akumuliatorių. Užpildymas degalais tetrunka kelias minutes ir vandeniliu varomas automobilis gali nuvažiuoti iki 600 km, išskirdamas tik vandenį. „Intrado“ ne tik nuvažiuoja didesnį atstumą, tačiau ir greičiau reaguoja į vairuotojo veiksmus ir yra dinamiškesnis, nes sumažintas automobilio svoris ir efektyvesnis jėgos agregatas.

„Hyundai ix35“ su vandenilio kuro elementu gavo prestižinį įvertinimą

Briuselio automobilių parodoje „Hyundai ix35“ su vandenilio kuro elementu gavo prestižinį „FuturAuto 2013“ apdovanojimą. Apdovanojimas skirtas „Hyundai ix35“ dėl to, kad „ix35“ yra pirmasis ir vienintelis modelis su vandenilio kuro elementu gaminamas serijiniu būdu. Vandeniliu varomas automobilis „Hyundai ix35 Fuel Cell“ nugalėjo konkurse, kuriame dalyvavo 16 kitų automobilių gamintojų sukurti modeliai. Finale varžėsi „Hyundai“, „Bosch“, „Mazda“, „Mercedes Benz“ ir „Volvo“.

„Hyundai“ pirmasis pradeda masinę teršalų neišmetančių automobilių su vandenilio kuro elementais gamybą (2012.09.27)

Paryžiaus automobilių parodoje „Hyundai Motor Co.“ paskelbė, kad 2012 metų gale pradės masiškai gaminti savo vandeniliu varomus „ix35 Fuel Cell“ automobilius, skirtus nuomai, taip tapdamas pirmuoju automobilių gamintoju pasaulyje, komerciniu būdu pradedančiu gaminti teršalų neišmetančias transporto priemones.

2012 m. gruodyje savo gamykloje Ulsano mieste Korėjoje „Hyundai“ pradės gaminti „ix35 Fuel Cell“, siekdamas tikslo iki 2015 m. jų gamybą padidinti iki 1000 automobilių per metus.
„Hyundai“ jau pasirašė kontraktus su keliais Danijos ir Švedijos miestais dėl „ix35 Fuel Cell“ nuomos savivaldybių transporto įmonėms. Po 2015 m. „Hyundai“ planuoja „ix35 Fuel Cell“ masinę gamybą padidinti iki 10000 automobilių.

ix35-fuel-cell_front-side_2012_ ix35-fuel-cell_rear-side_2012_

„Pagamintas naudojant patentuotą technologiją“, „Hyundai ix35 Fuel Cell“ varomas vandeniliu. Kuro elementų modulyje vandenilis paverčiamas į elektrą, kuri suka automobilio variklį. „ix35 Fuel Cell“ išskiria tik vandenį.

ix35-fuel-cell_engine-room_2012_ ix35-fuel-cell_hydrogen-hole_open_2012_

„Hyundai ix35 Fuel Cell“ važiavimo savybėmis prilygsta benzininiams „ix35“ modeliams. „ix35 Fuel Cell“ vandeniliu užpildomas per kelias minutes. Automobilis nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 12,5 sekundės ir pasiekia didžiausia 160 km/val. greitį. Su pilnu degalų baku jis gali nuvažiuoti 588 km.
Kadangi vandenilį galima pagaminti įvairiais būdais ir dėl to, kad tokių automobilių poreikis yra ribotas, tokio automobilio užpildymo vandeniliu kaina yra dirbtinė, o ne nustatyta rinkos. Šiuo metu Europoje nuvažiuoti 100 km vandeniliu varomu automobiliu kainuoja apie 10 eurų. Pilnam „ix35 Fuel Cell“ užpildymui reikia apie 5,6 kg vandenilio, su kuriuo galima nuvažiuoti 588 km, o tai reiškia, kad užpildymas kainuoja apie 56 eurus. 2012 m. pradžioje „Hyundai ix35 Fuel Cell“ pasiekė vandeniliu varomų automobilių nuvažiuoto atstumo rekordą, keliaudamas iš Oslo iki Monako ir naudodamas tik veikiančias vandenilio užpildymo degalines.”

„ix35 Fuel Cell“ techninės charakteristikos

Ilgis
4410 mm
Plotis
1820 mm
Aukštis
1655 mm
Nuvažiuojamas atstumas vieną kartą užpildžius
588 km
Kuro sąnaudos
0,96 kgH2/100 km
Didžiausias greitis
160 km/h
Pagreitėjimas nuo 0 iki 100 km/val. 12,5 sekundžių
Kuro elementų modulio galia
100 kW
Energijos kaupimo sistema
24 kW
Kuras Vandenilis (700 bar; 5,6 kg)
Išmetamosios dujos Vandens garai

„Hyundai“ elektromobilius su kuro elementais bandys Europos Sąjungos tarnautojai (19.10.2011)

„Hyundai ix35 FCEV“ („Fuel Cell Electric Vehicle“) – modelis su kuro elementais – bus pradedamas naudoti bandymams ir kuro elementų reklamai realiomis sąlygomis. Europos Komisija remia FCH JU (Fuel Cells and Hydrogen Joint Undertaking) projektą – kuro elementų ir vandenilio tyrimų bendrąją įmonę.

Briuselyje įvykusiame renginyje „Joint Technology Initiatives“(Bendros technologinės iniciatyvos) FCH JU atstovai pranešė, kad Europos Parlamento nariai, komisarai, Europos Sąjungos tarnautojai ir politikai iki 2012 m. kovo mėnesio gaus bandymams 30 „Hyundai ix35 FCEV“ automobilių su kuro elementais.

„Hyundai“ užsibrėžė, kad 2015 metais „ix35 FCEV“ modelis atsiras prekyboje. Išskirtiniai šio automobilio, pirmą kartą parodyto 2010 m. Ženevos parodoje, bruožai yra techniniai sprendimai, pradėti įgyvendinti ankstesniuose „Hyundai FCEV“ modeliuose. Būtent tai leido 55% padidinti nuvažiuojamą atstumą ir 80% sumažinti gamybos išlaidas.

ix35_fcev_

„Hyundai“ tapo kuro elementų technologijų kūrimo lyderiu dar 2000 metais, pristačiusi visuomenei automobilį „Santa Fe FCEV“. Kuro elementų technologijų tyrimo ir kūrimo darbai atliekami „Hyundai Eco Technology Research“ mokslinių tyrimų centre Korėjoje.

Šiais metais „Hyundai“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su Kopenhagos valdžia. Pagal šią sutartį Danijoje bus sukurta automobiliams su kuro elementais reikalinga infrastruktūra.
„Hyundai ix35 FCEV“ modelis buvo kuriamas panaudojant daugybę prizų gavusio kompaktinio krosoverio „ix35“ bazę. „Hyundai ix35“ buvo kuriamas bei yra gaminamas Europoje ir skirtas specialiai Europos vartotojams.

Koncepcinis automobilis Blue2 su kuro elementu (12.04.2011)

blue2_polttokennokonsepti_

2011 metų balandžio 1-10 dienomis vykusioje Seulo automobilių parodoje „Hyundai“ pristatė pirmąjį sedano su kuro elementais modelį – koncepcinį automobilį „Blue2“ (pavadinimas tariamas „Blue square“, anglų kalba reiškia „mėlynasis kvadratas“). „Hyundai“ tikslas – tapti lyderiu automobilių su kuro elementais rinkoje, automobilių, kurie visiškai neteršia gamtos. Koncepcinis automobilis „Hyundai Blue2“ su kuro elementu, priklausantis vidutinės automobilių klasės kategorijai, kaip tik leidžia įsivaizduoti šios kompanijos sedanų ateitį. Naujoviškas „Blue2“ elektrinis variklis yra 90 kW galios ir 100 km sunaudoja tik 2,9 l vandenilio.

Futuristiniame salone naudojamos įvairios ekologiškos medžiagos. Automobilis pasveikina vairuotoją, automatiškai atidarydamas duris. Tradicinius šoninius veidrodėlius keičia vaizdo kameros, įrengtos ne tik automobilio šonuose, bet ir ant stogo.

blue2_polttokenno_sisa_

 

Hibridinis automobilis „Sonata Hybrid“ (12.04.2011)

sonata_hybrid_ sonata_hybrid_taka_

2011 m. balandžio 1-10 dienomis vykusioje Seulo automobilių parodoje „Hyundai“ taip pat parodė savo naują hibridinį automobilį „Sonata Hybrid“, kurio bendra dviejų litrų benzininio variklio ir 30 kilovatų elektrinio variklio galia yra 191 AG (vidaus degimo variklio galia 150 AG, elektrinio variklio galia 41 AG). Naujajame modelyje montuojama 6 laipsnių automatinė pavarų dėžė, o vidutinės degalų sąnaudos yra 4,8 l 100 km. „Hyundai Sonata Hybrid“ yra pirmasis hibridinis automobilis su ličio polimerų akumuliatoriumi. Korėjoje prekyba šiais automobiliais prasidės jau šį pusmetį.

Koncepcinis automobilis „Hyundai Curb“ derinasi prie miestiečių poreikių (11.01.2011)

2011 m. sausio mėnesį vykusioje Detroito automobilių parodoje įvyko pirmasis efektingo koncepcinio automobilio „Hyundai Curb“ pristatymas.

hyundai_curb_0189_etuviisto_netti_(1)

hyundai_curb_concept_interior_netti_

Trumpa naujojo „Hyundai Curb“ apžvalga:

  • Naujos kartos kompaktiškas miesto visureigis aktyviems miesto gyventojams
  • Aukščiausio lygio technologijos automobilio salone ir įspūdinga išorė
  • Naujausia „Hyundai Blue Link™“ technologija, kurią sudaro prisilietimui jautrūs jutikliai, 12 colių „Continental“ ekranas ir ant priekinio stiklo projektuojama būtina informacija (Heads Up Display)
  • Daugybė įvairiausių dėtuvių daiktams
  • Iš stogo pakylantys ir nusileidžiantys bagažo laikikliai, išlendantys laikikliai dviračiams
  • 175 AG 1,6 litro benzininis variklis su tiesioginiu degalų įpurškimu
  • Atstumas tarp ašių – 2640 mm, automobilio ilgis – 4170 mm, plotis – 1800 mm, aukštis – 1600 mm
  • Dvyliktas dizaino centro „Hyundai California“ koncepcinis automobilis

„Hyundai ix35“ su kuro elementais serijinė gamyba prasidės 2015 m. (29.12.2010)

Žymiai sumažėjusios degalų sąnaudos ir padidėjęs nuvažiuojamas atstumas (net 650 km vienu užpildymu
– tai tokie pat duomenys, kaip vidutinės klasės automobilio su benzininiu varikliu.
– Serijinę modelio gamybą planuojama pradėti 2015 metais.

hyundai-tucson-fcev_netti_

Trečios kartos „Hyundai FCEV“ neišmeta kenksmingų medžiagų. Jame montuojama 100 kW kuro elemento ir dviejų vandenilio bakų (700 bar) sistema. Vienu užpildymu automobilis gali nuvažiuoti net 650 km, panašiai tiek pat, kaip ir vidutinės klasės automobilis su benzininiu varikliu. Lyginant su antros kartos automobiliu „Tucson FCEV“, kuris vienu užpildymu galėjo nuvažiuoti 370 km, „ix35 FCEF“ nuvažiuojamas atstumas padidėjo 55%. Naujasis modelis su vienu litru degalų nuvažiuoja 31 km. Variklio užvedimas irgi nekelia problemų – variklis užsiveda net temperatūrai nukritus iki -25 °C.

Daugiau nei 95% automobilio „ix35“ pagrindinių komponentų pagaminti naudojant korėjietiškas technologijas, bendradarbiaujant maždaug su 120 Korėjos automobilių detalių gamintojų.

Kuro elemento sistemos komponentai, kurie ankščiau užimdavo daug vietos, buvo sumažinti tiek, kad varikliui reikalinga erdvė būtų tokia pati, kaip ir tradiciniame automobilyje su benzininiu varikliu.

„Hyundai“ taip pat dalyvaus vandeniliu varomų automobilių žygyje (Hydrogen Road Tour), kurį rengia JAV Energetikos ministerija. Dalyvaujantys žygyje vandeniliu varomi automobiliai jau yra nuvažiavę per 2 mln. kilometrų. „Hyundai“ jau 2012 metais planuoja pagaminti ribotą kiekį „ix35 FCEV“ automobilių, o serijinė gamyba turi prasidėti 2015 metais. Veikianti „ix35 FCEV“ versija pirmą kartą buvo parodyta Ženevos automobilių parodoje 2010 m.

„Hyundai“ Paryžiuje pristato „Blue DriveTM“ serijos technologijas (30.09.2010)

„Hyundai“ iškėlė sau užduotį tapti ekologiškai švarių technologijų kūrimo ir panaudojimo automobilių pramonėje lyderiu. 2010 m. rugsėjo mėnesį vykusioje Paryžiaus automobilių parodoje „Hyundai“ pristatė naujausius „Blue Drive™“ serijos modelius: pirmą kartą buvo parodyti „Hyundai ix20 Blue“ ir koncepcinis automobilis „Hyundai ix35“ su hibridine pavara. Šalia šių naujovių buvo demonstruojami ir anksčiau pristatyti „Blue Drive™“ serijos modeliai: „i10 Blue“, „i20 Blue“, „i30 Blue“ ir „ix35 Blue“.

Transmisija

Visuose „Blue Drive™“ serijos modeliuose naudojamos ekologiškos technologijos, sukurtos „Hyundai“ mokslinių tyrimų centruose. Pavyzdžiui, kuriant mažą benzininį variklį „Kappa“ (1,0 l) ir dyzelinį variklį U2 (1,7 l) buvo naudojami naujausi ekologiniai sprendimai: naujos tepimo medžiagos, efektingai mažinančios judančių dalių tarp variklio ir transmisijos trintį, dujų paskirstymo fazių keitimo sistema, daug efektingesnė degalų sudeginimo sistema, tikslesni pavarų dėžės perdavimo skaičiai, dar geresnė variklio darbo valdymo sistema, didinanti jo galią. Visi šie nauji sprendimai mažina kenksmingą poveikį gamtai, o kartu variklio naudingo darbo koeficientą.

Vairuotojui padės pastebimiausias pakeitimas – nauja „Hyundai ISG“ („Idle Stop & Go“) sistema. Ši inovacinė sistema išjungia automobilio variklį, sustojus, pavyzdžiui, prie šviesoforo, ir vėl užveda variklį, kai tik vairuotojas nuspaudžia sankabos pedalą. Tokiu būdu sistema padeda mažinti išmetamųjų dujų kiekį ir degalų sąnaudas, ypač važinėjant mieste.

Sumažintas pasipriešinimas judėjimui

Norint pagerinti automobilio aerodinamiką ir sumažinti pasipriešinimą judėjimui, „Blue Drive™“ modelių dugną dengia specialūs skydai, uždengiantys visas ertmes, didinančias pasipriešinimą oro srautui, o kartu didinančias ir degalų sąnaudas. Kai kuriuose „Blue Drive™“ modeliuose yra montuojamos sumažinto pasipriešinimo riedėjimui padangos, kuriose oro slėgis būna didesnis nei įprasta.

blue_drive_nettilogo_

„Blue Drive™“ modelius lengva atpažinti pagal „Blue Drive“ logotipą ir levandų mėlynumo kėbulo spalvą.

Tikri kandidatai į titulus

Ekonomiškame „i10 Blue“ modelyje montuojamas naujas, ypač efektyvus 1,0 l benzininis variklis „Kappa“, kurio 69 AG galia pasiekiama esant kur kas žemesniems sūkiams, nei ankstesnių variantų varikliuose. Variklio sūkio momentas 94,1 Nm, jame naudojama dujų paskirstymo fazių keitimo sistema (CVVT). Pagerinus automobilio aerodinamiką ir transmisijos sistemą, išmetamų CO2 dujų kiekį pavyko sumažinti iki 99 g/km.

„i20 Blue“ modelyje gali būti montuojamas ir 1,4 l dyzelinis variklis, sukurtas Riuselsheimo tyrimų centre Vokietijoje.

Šio variklio galingumas yra 55 kW (75 AG), o didžiausias sūkio momentas – 221 Nm. Automobilyje montuojama naujausios kartos šešių laipsnių mechaninė pavarų dėžė. „i20 Blue“ išmetamų CO2 dujų kiekis yra tik 98 g/km. Serijinę naujo modelio gamybą planuojama pradėti 2011 metais.

i20_blue_genevenetti_2010

Prekyba naujuoju „ix20 Blue“, kuris buvo rodomas kartu su standartiniu „Hyundai ix20“ modeliu, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje prasidės 2011 m. Šiame modelyje taip pat montuojamas 1,4 l dyzelinis variklis ir šešių laipsnių mechaninė pavarų dėžė. Išmetamų CO2 dujų kiekis yra 114 g/km, ir tai yra vienas iš geriausių rodiklių tarp kompaktinių vienatūrių (MPV) klasės automobilių.

Modelyje „i30 Blue“ montuojamas 1,4 l dyzelinis variklis U2, kurio galia 66 kW (90 AG), o didžiausias sūkio momentas 240 Nm.
Šešių laipsnių mechaninė pavarų dėžė su tikslesniais perdavimo skaičiais yra naujausios kartos „Hyundai“ sukurta ekonomiška pavarų dėžė. Labai mažas išmetamų CO2 dujų kiekis (tik 94 g/km) dar labiau vilioja galimus pirkėjus.

i30-blue_paris_2010_netti_

Modelis „ix35 Blue“, kurio gamyba prasidės 2010 m. pabaigoje, išsiskiria ypač mažu išmetamų CO2 dujų kiekiu (135 g/km), ir pagal tai šis automobilis yra stiprus varžovas ne tik geriausiems C segmento miesto visureigiams, bet ir daugeliui šio segmento hečbekams. 1,7 l dyzelinio variklio, taip pat sukurto Riuselsheimo tyrimų centre, galia yra 85 kW (115 AG), o didžiausias sūkio momentas yra 260 Nm. Automobilyje montuojama naujausios kartos šešių laipsnių mechaninė pavarų dėžė.

Hibridinio modelio „Hyundai ix35“ su 1,7 l 115 AG dyzeliniu varikliu ir 5 kW elektriniu varikliu išmetamų CO2 dujų kiekis yra tik 117 g/km.
Ekologišką hibridinę sistemą papildo įvairios „Blue DriveTM“ technologijos: ypač efektinga kintamos geometrijos turbina (VGT), sumažinta variklio trintis, aerodinamiką gerinantis visą dugną dengiantis skydas, ISG sistema („Idle Stop & Go“) ir sumažinto pasipriešinimo riedėjimui padangos.

ix35-mild-hybrid_paris_2010_netti_

 

Avangardinis koncepcinis automobilis „Hyundai HED-7“ (30.09.2010)

Koncepcinis „Hyundai HED-7“ atskleidžia naują „Hyundai“ dizaino formų kalbą, vadinamąją „tekančio vandens skulptūrą“. Grakštūs ir elegantiški apvedimai ne tik leidžia įsivaizduoti būsimų „Hyundai“ modelių dizainą, bet ir suteikia automobiliui ypač puikias aerodinamines savybes, kurios leidžia sumažinti išmetamų CO2 dujų kiekį iki 85 g/km, o degalų sąnaudas iki 3 l/100 km.

Ateities technologijos

Ant koncepcinis „Hyundai HED-7“ stogo įrengta saulės baterija, automobilyje yra termoelektrinis generatorius. Vienas iš svarbiausių „HED-7“ bruožų – ypač mažas išmetamų CO2 dujų kiekis, tik 85 g/km. Kuriant automobilį buvo naudojami efektingi aerodinamikos gerinimo metodai, energiją saugančios technologijos ir lengvesnės medžiagos. Pirmojo dyzelinio – elektrinio „Hyundai“ jėgos agregatą sudaro naujas 1,7 l variklis, kurio galią didina dviejų etapų turbina, ir „Hyundai“ ličio jonų polimerinio akumuliatoriaus maitinamas elektrinis variklis, kartu sukuriantys efektingą ir naujovišką derinį, kurį puikiai papildo „HED-7“ automobiliuose montuojama šešių laipsnių pavarų dėžė su dviem sankabomis.

Energijos išsaugojimas

BASF ir „Hyundai“ inžinieriai sukūrė specialų šilumą saugantį variklio apvalką, leidžiantį varikliui greičiau pasiekti darbinę temperatūrą ir išsaugantį šilumą sustojimo metu. Jei variklis be tokio šilumą saugančio apvalkalo atvėsta per 3 valandas iki 40 °C, tai „HED-7“ aukštesnė nei 40 °C, temperatūra išlieka 14 valandų. Tai 9% padeda taupyti degalus ir sumažina išmetamų dujų kiekį.

Energijos surinkimas

Dar viena naujoviška technologija, įdiegta kartu su BASF, – antrinis termoelektrinis atidirbusios šilumos energijos panaudojimas. Šio proceso dėka dar labiau sumažėja degalų sąnaudos, – važiuojant didesniu greičiu iki 5%. Termoelektrinis generatorius leidžia surinkti beveik pusę (apie 250 vatų) elektros energijos, kurią automobilis sunaudoja važiuodamas 80 km/val. greičiu. Termoelektrinis generatorius surenka karštų išmetamųjų dujų energiją ir paverčia ją tinkama naudoti elektros energija, kuri gali maitinti keletą papildomų automobilio sistemų.

2010 metų rugsėjį „Hyundai“ pristatė naują elektromobilį „BlueOn“ (17.09.2010)

„BlueOn“ yra pirmasis korėjiečių elektromobilis. Jis išvysto 130 km/val. Greitį, vienu įkrovimu gali nuvažiuoti 140 km. Nuo 0 iki 100 km elektromobilis įsibėgėja per 13,1 sekundės.

„Mes didžiuojamės galėdami pristatyti pasauliui savo elektromobilį „BlueOn“, kuris nuo pradžių iki galo sukurtas ir pagamintas Korėjoje, ir perteikia naujausias bendrovės technines idėjas,“ sako Hyundai bendrovės Tyrimų ir plėtros centro direktorius Hyun-Soon Lee.

hyundai_blueon_etuviisto_netti_2010

Prasideda bandymai

Kurdama elektromobilį „BlueOn“, Hyundai per metus investavo apie 40 milijardų Pietų Korėjos vonų (apie 27 milijonus eurų). „BlueOn“ pagrindu buvo paimtas mažalitražis Hyundai „i10“. Elektrinė „i10“ modelio versija pirmą kartą buvo parodyta Frankfurto automobilių parodoje 2009 metų spalio mėnesį Hyundai perduos Korėjos valstybinėms įstaigoms išbandyti 30 „BlueOn“ elektromobilių. Dvejus metus šie automobiliai bus naudojami infrastruktūrai, reikalingai šiuos automobilius įkrauti, sukurti ir išbandyti.

Naujoviški „LiPoly“ akumuliatoriai

Kompaktiško „BlueOn“ kėbulo ilgis 3585 mm, plotis – 1595 mm, aukštis – 1540 mm. Galingam elektriniam varikliui energiją tiekia naujoviškas 16,4 kWh galios ličio jonų polimerinis (LiPoly) akumuliatorius. Šis akumuliatorius turi keletą pranašumų, lyginant jį su kitokio tipo akumuliatoriais. Variklio galingumas 61 kW, didžiausias sūkio momentas – 210 Nm.

„Hyundai“ pasirinko „LiPoly“ akumuliatorius vietoje anksčiau naudotų nikelio metalo hibrido akumuliatorių (NiMH), nes jie yra tokio paties galingumo, tačiau 30% lengvesni ir 40% mažesni. Bandant elektromobilio „BlueOn“ patikimumą, buvo pravažiuota keli šimtai tūkstančių kilometrų.

Garsų pasaulis

Nedideliu greičiu automobilis važiuoja beveik be garso. Pėsčiųjų saugumui elektromobilyje „BlueOn“ montuojama virtuali variklio garso sistema VESS (Virtual Engine Sound System), kuri sukuria važiavimo garsą.

Įkrovimas

Automobilis vienu įkrovimu gali nuvažiuoti 140 km. Galimi du įkrovimo būdai: įprasta buitinė 220 V įtampa arba pramoninė 360 V įtampa, kurią naudojant akumuliatorius įkraunamas greičiau. Naudojant 220 V įtampą, akumuliatorius pilnai įkraunamas per šešias valandas, greituoju būdu 80% akumuliatoriaus įkrovos pasiekiama per 25 minutes.
Kurdama įkrovimo taškų infrastruktūrą, Hyundai bendradarbiauja su Seulo savivaldybe ir kitomis viešojo sektoriaus įstaigomis.

Visi elektra maitinami elektromobilio „BlueOn“ komponentai (variklis, elektrinis vairo stiprintuvas, elektrinis vandens siurblys), taip pat stabdymo energijos kaupimo įrenginys, yra sujungti į vieningą sistemą. Važiuoti padeda naujoviška automobilio informacinė sistema, kuri rodo akumuliatoriaus įkrovimo lygį ir artimiausias įkrovimo vietas.
Ateinančiais metais „Hyundai Motor Group“ planuoja didinti elektromobilių „BlueOn“ gamybą. Pirmiausia bus pagaminti bandomieji automobiliai, o 2012 metų pabaigoje bus pagaminta 2500 automobilių, kurie atiteks įvairioms Korėjos valstybinėms įstaigoms.