AKCENTAI

1. Atnaujinti varikliai, išmetantys mažiau kenksmingų dujų

Penkiadurio „i30“ variklių asortimentas atsinaujino. Dabar taip pat siūlomas 1,6 litro variklis su turbokompresoriumi. Visi penki varikliai atitinka Euro 6 išmetamųjų dujų reikalavimus.

2. Naujas ir stilingas dizainas

Naujasis „i30“ reprezentuoja plaukiančių linijų (Fluidic Sculpture) dizaino filosofiją ir puikiai yra atpažįstamas „Hyundai“ automobilių šeimos veidas. „i30“ išvaizda tapo dar stilingesnė.

3. Sukurtas ir gaminamas Europoje

Naujasis penkiaduris „i30“ sukonstruotas ir jo dizainas sukurtas „Hyundai“ technologijų centre Vokietijoje, o automobilis gaminamas Čekijoje esančioje gamykloje.

Išorė

Sėkmingiausiu penkiadurio „i30“ atnaujinto dizaino elementu tapo išskirtinis „Hyundai“ bruožas – šešiakampės radiatoriaus grotelės.

Salonas

Erdviame salone naudojamos kruopščiai parinktos medžiagos, suteikiančios išskirtinai kokybišką išvaizdą. Pasižiūrėkite, kaip atrodo “i30 Turbo” salonas.

Technika

Du dyzeliniai varikliai, trys nauji benzininiai varikliai ir versija su turbokompresoriumi, o taip pat nauja 7 laipsnių pavarų dėžė su dviguba sankaba arba 6 laipsnių mechaninė pavarų dėžė.

Saugumas

Naujajame penkiaduryje „Hyundai i30“ yra didžiulis aktyvių ir pasyvių saugos priemonių pasirinkimas.

Komfortas

Dėl ilgos ratų bazės ir plataus kėbulo naujajame penkiaduryje „Hyundai i30“ yra daug vietos tiek keleiviams, tiek jų bagažui.

Penkelių metų garantija be ridos ribojimo

„Hyundai“ 5 metų neribotos ridos garantija suteikiama tik tiems naujiems „Hyundai“ automobiliams, kuriuos galutinis klientas pirmą kartą įsigijo iš įgaliotojo „Hyundai“ atstovo,  vadovaujantis sąlygomis, nurodytomis garantijos knygutėje.

IŠORĖ

Įkvėptas tekančių gamtos linijų

Naujasis penkiaduris „Hyundai i30“ traukia akį aptakiu dizainu, kuriant kurį įkvėpimo buvo semtasi iš gamtos.

i30_fl_edesta_940

Genialus dizainas

„i30“ yra ryškus „Hyundai“ „Tekančio vandens skulptūros“ (Fluidic Sculpture) dizaino filosofijos pavyzdys. Sportiškas iš priekio, efektingas iš galo ir tikras “Hyundai” iš visų pusių, – šis automobilis tiesiog užkariauja širdis. i30 su turbokompresoriumi atrodo dar sportiškesnis, o skirtumus galite pamatyti čia.

i30_edesta_takaa_940A

Tiesiog unikalus.

Sportiškos išvaizdos „Hyundai i30“ priekinės radiatoriaus grotelės pabrėžia stilingą automobilio išorę ir patvirtina, kad tai yra „Hyundai“ šeimos automobilis.

i30_saileikko

 

i30_sportti

Sportiškai respektabilus.

Penkiadurio „i30“ plaukiančios šoninės linijos ir lieti ratlankiai atspindi sportišką automobilio prigimtį.

 

Priekiniai žibintai.

„Bi-Xenon“ žibintai, rūko žibintai ir dienos žibintai su šviesos diodais abiejose priekinių grotelių pusėse suteikia automobiliui budrų gyvą „žvilgsnį“, taip pat individualią ir labai prabangią išvaizdą.

i30_uniikki

 

i30_TAKAVALOT

Kombineeritud tagatuled

Sulades ühte autokere voolavate joontega, annavad tagatuled selgeid valgussignaale tagant tulijatele, et sõit oleks kõigile ohutum.

 

Pakeliamų galinių durų aptakas.

Aptake įmontuotas papildomas stabdžių žibintas su šviesos diodais. Kartu šis elegantiškas dizaino elementas gerina automobilio aerodinamiką.

i30_jarruvalo

 

Posūkių žibintai šoniniuose veidrodėliuose

Penkiadurio „Hyundai i30“ šoniniuose veidrodėliuose yra stilingi posūkių žibintai su šviesos diodais, kurių mirksėjimas yra puikiai matomas kitiems eismo dalyviams. Elektra sulenkiami veidrodžiai – praktiška funkcija, padedanti išvengti apgadinimų siaurose vietose.

Galinio lango valytuvas ir apliejiklis

Tarp gausios standartinės penkiadurio „i30“ įrangos yra galinio lango šildytuvas, taip pat galinio lango valytuvas ir apliejiklis.

Dienos žibintai su šviesos diodais ir rūko žibintai

Dienos žibintų su šviesos diodais ir rūko žibintų dėka naujasis „i30“ jau iš tolo puikiai matomas kelyje.

Vairuotojo vietoje viskas po ranka

Penkiadurio „i30“ stilingo dizaino prietaisų skydelis ir kelios šiuolaikinės technologijos leidžia vairuotojui pajusti, kas iš tiesų jo laukia atsisėdus prie šio automobilio vairo.

i30_fl_sisa_940

Galima rinktis tamsios arba šviesios spalvos salono apdailą – kokia labiau priimtina. „i30 Turbo“ modelio salonas – juodas su pagyvinančiais ryškiais raudonos spalvos akcentais (žr. čia).

i30_fl_sisa_musta_940
Stilinga juoda arba šviesi smėlio spalva.

i30_fl_sisa_beige_940

 

i30_mittaristo

Prietaisų skydelis

Atsisėdę prie vairo, pastebėsite daugybę šiuolaikinių funkcijų, kurios didina saugumą ir vairavimo patogumą. Visa informacija, susijusi su automobilio judėjimu ir automobilio stoviu puikiai matoma prietaisų skydelyje. Sėdėdami vairuotojo vietoje jūs puikiai viską galite valdyti.

 

Sėdynių šildytuvai

Abi priekinės sėdynės turi reguliuojamus šildytuvus.

i30_etuistuimet

 

i30_ilmastoimti

Tarp standartinės įrangos – klimato kontrolės sistema

Priklausomai nuo įrangos lygio į standartinę naujojo penkiadurio „Hyundai i30“ įrangą įeina rankinė arba automatinė klimato kontrolės sistema.

Galinės sėdynės pakeltos

Kai galinių sėdynių atlošai yra įprastoje vertikalioje padėtyje, penkiadurio „Hyundai i30“ bagažo skyriaus talpa yra 378 litrai.

Galinės sėdynės sulenktos

Sulenkus galines sėdynes (padalintas į dvi dalis santykiu 40:60) bagažo skyriaus talpa padidėja iki 1316 litrų. Sulenkti galima tiek atlošą, tiek sėdimąją dalį.

Bagažo skyriaus įranga

Bagažo skyriuje yra kabliukai pakabinti krepšiams, kilpos bagažui tvirtinti, taip pat 12 V elektros maitinimo lizdas.

Garso sistema

Radijas sistema su CD/MP3 grotuvu įeina į standartinę įrangą. Priklausomai nuo įrangos lygio penkiadurio „i30“ garso sistema turės 4 arba 6 garsiakalbius.

Salono apšvietimas

Viršutinėje konsolėje yra dvi žemėlapio skaitymo lemputės – vairuotojui ir keleiviui -, o taip pat dėtuvė akiniams nuo saulės.

Atrama rankai

Po atrama rankai tarp priekinių sėdynių paslėpta patogi dėtuvė įvairioms smulkmenoms sudėti.

PATOGUMAS

Ypač patogus

Sėskite už automobilio vairo ir leiskite naujajam penkiaduriui „Hyundai i30“ nustebinti jus puikia įranga ir patogumu.

i30_fl_mukavuus_940

Lyhyesti i30_3d_mittaristo

Vairo jautrumo reguliavimo „Flex Steer” sistema

Priklausomai nuo asmeninių pageidavimų ir kelio sąlygų, atitinkamu vairavimo režimu vairuotojas gali pasirinkti, kad vairas suktųsi lengviau arba sunkiau. Režimo parinkimo jungiklis yra ant vairo, o pasirinktas vairavimo režimas rodomas prietaisų skydelio informaciniame ekrane. Normalus („Normal“) režimas tinka važinėjant mieste ir užmiesčio keliais, sportinis („Sport“) režimas skirtas ilgoms kelionėms važiuojant dideliu greičiu, o komfortiškas („Comfort“) režimas palengvina automobilio statymą.

Daugiafunkcinis šildomas vairas

Leisti laiką už penkiadurio „i30“ vairo tikrai malonu. Minkšta oda trauktas vairas žada sportinį potyrį važiuojant. Ištraukiamas ir palenkiamas vairas leidžia jį nustatyti tinkamoje vairavimui padėtyje. Kai kurie reikalingi valdymo mygtukai išdėstyti taip, kad juos būtų lengva pasiekti pirštais nenuimant rankų nuo vairo.

i30_lamitettava_ohjauspyora

 

i30_3d_ratin_katkaisimet
1. Garso sistema

Kaire ranka galima reguliuoti garso stiprumą ir rinktis radijo stotis.

2. Pastovaus greičio palaikymo ir greičio ribojimo sistema

Pastovaus greičio bei ribojamo greičio nustatymo ir keitimo mygtukai.

3. „Flex steer“ sistema

Jungikliu ant dešiniojo vairo stipino galima pasirinkti vairavimo režimą.

4. „Bluetooth“ sistema su laisvų rankų funkcija

„Bluetooth“ sistemą su laisvų rankų funkcija taip pat galima valdyti balsu.

 

 hw088795

Galinio vaizdo kamera

Penkiadurio „i30“ galinio vaizdo kamera patikimai įrengta po emblema ant pakeliamų galinių durų. Ji pradeda veikti iš karto, kai įjungiama atbulinės eigos pavara. Kameros perduodamas vaizdas atsiranda navigacijos įrenginio ekrane (jeigu jis yra) arba galinio vaizdo veidrodėlyje.

 

i30_etuvalot

Prisitaikantys (pasisukantys) „Bi Xenon“ žibintai

„i30“ modelio priekinių žibintų sistema didina saugumą posūkiuose ir apsisukant. Posūkio kryptimi pasisukantis šviesos srautas leidžia geriau pamatyti pėsčiuosius ir dviratininkus.

Automatinė langų rasojimą šalinanti sistema

Automatinė langų rasojimą šalinanti sistema užtikrina, kad priekinis stiklas visuomet būtų skaidrus ir neaprasojęs. Ši sistema siūloma kartu su dviejų zonų automatinės klimato kontrolės sistema, o taip pat lietaus jutikliu ir priekinio stiklo valytuvų šluotelių šildytuvu.

Lietaus jutiklis

Lietaus jutiklis automatiškai įjungia priekinio stiklo valytuvus ir pagal lietaus intensyvumą reguliuoja jų veikimo greitį.

Šildomas vairas

Oda aptrauktą šildomą vairą galima nustatyti į norimą padėtį jį palenkiant ir ištraukiant.

Centrinis užraktas su distanciniu valdymu

Visas duris ir pakeliamas galines duris galima atrakinti ir užrakinti paspaudus mygtuką ant rakto.

Mėgstama muzika visuomet kartu

Penkiadurio „Hyundai i30“ centrinėje konsolėje yra AUX ir USB lizdai, skirti prijungti nešiojamus muzikinius įrenginius (tarp jų ir iPod‘ą).

Jokio kompromiso saugumo sąskaita

Naujojo „i30“ važiavimo patikimumu ir keleivių saugumu rūpinasi įvairiausios elektroninės sistemos, saugos oro pagalvės ir tvirtas kėbulo karkasas.

i30_5d_ESC

Elektroninė stabilumo kontrolės sistema (ESC)

Penkiadurio „i30“ elektroninė stabilumo kontrolės sistema (Electronic Stability Control, ESC) pastoviai seka automobilio judėjimo stabilumą ir ratų sukibimą su keliu. Sistema automatiškai ima veikti, jei tik pastebi, kad automobilis staigiai stabdant arba netikėto manevro metu gali pradėti slysti. ESC sistema kontroliuoja ratų greitį, automobilio judėjimo trajektoriją, vairo pasukimo kampą ir pedalų naudojimą. Esant būtinybei, sistema keičia variklio sūkio momentą ir optimaliai paskirsto stabdymo jėgą visiems ratams, kad automobilis toliau važiuotų norima kryptimi.

i30_5d_VSM

Automobilio stabilumo valdymo sistema (VSM)

Automobilio stabilumo valdymo sistema (Vehicle Stability Management, VSM) padeda išsaugoti penkiadurio„i30“ judėjimo krypties stabilumą, automatiškai gerinant jo valdymą stabdant ir greitėjant, kai automobilio skirtingi ratai turi nevienodą sukibimą su kelio danga, pavyzdžiui, iš dalies apledėjusiu arba šlapiu keliu.

 

i30_turvatyynyt

Net septynios saugos oro pagalvės

Naujajame „Hyundai i30“ esančius žmones saugo įvairios saugos oro pagalvės: priekinės ir šoninės – vairuotoją bei priekyje sėdintį keleivį, papildomai tiek priekyje, tiek gale sėdinčius keleivius saugo abiejose pusėse esančios saugos užuolaidos, įrengtos per visą salono ilgį. Priklausomai nuo įrangos lygio, automobilyje gali būti septinta saugos oro pagalvė, apsauganti vairuotojo kelius ir kojas.

 

Tvirtas kėbulo karkasas

Kėbulo konstrukcijos karkase naudojamas ypač tvirtas plienas ir šiuolaikinės technologijos leido sumažinti automobilio svorį, o tuo pačiu sumažinti degalų sąnaudas.

Elektra valdomi langai

Penkiadurio „Hyundai i30“ langai atsidaro ir užsidaro labai patogiai – pakanka nuspausti mygtuką. Kliūties aptikimo funkcija automatiškai sustabdo užsidarantį langą, jeigu užsiveriančiame lango plyšyje yra kliūtis.

Pajudėjimo įkalnėje pagalbos sistema

Jei pradedate važiuoti įkalnėje, sistema dar dvi sekundes palaikys slėgį stabdžių sistemoje po to, kai atleisite stabdžių pedalą, neleisdama automobiliui riedėti atgal.

Pagalbinė avarinio stabdymo sistema

Staiga stabdant avarinėje situacijoje, suveikia pagalbinė avarinio stabdymo sistema, kuri 10 kartų padidina stabdžių jėgą. Avarinio stabdymo signalizavimo sistema įspėja apie ekstremalų stabdymą mirksinčiais stabdžių ir avariniais žibintais.

DINAMIKA

Lengvas valdyti, patogus važiuoti

Lengvai ir puikiai valdomas. Dinamiškas ir galingas. Ko dar reikėtų palinkėti puikiai kelionei automobiliu?

i30_fl_tekniikka_940

Penkiadurio „i30“ variklių asortimentą sudaro trys benzininiai ir du dyzeliniai varikliai. Pasirinkite, kuris tinka jums labiausiai. Visi varikliai atitinka Euro 6 išmetamųjų dujų kiekio reikalavimus. Variklio su turbokompresoriumi parametrus galite pamatyti čia.

BENZININIAI VARIKLIAI

Benzininis 1,4 l variklis MPI
Galia: 73,6 kW (100 AG) / 6000 sūkių per min.
Sukimo momentas: 134 Nm / 3500 sūkių per min.
Pavarų dėžė: 6 laipsnių mechaninė
Benzininis 1,6 l variklis GDI
Galia: 99,0 kW (135 AG) / 6300 sūkių per min.
Sukimo momentas: 164 Nm / 4850 sūkių per min.
Pavarų dėžė: 6 laipsnių mechaninė arba 7 laipsnių su dviguba sankaba

DYZELINIAI VARIKLIAI

Dyzelinis 1,4 l variklis CRDi
Galia: 66,0 kW (90 AG) / 4000 sūkių per min.
Sukimo momentas: 220 Nm / 1500-2500 sūkių per min.
Pavarų dėžė: 6 laipsnių mechaninė
Dyzelinis 1,6 l variklis CRDi
Galia: 100,0 kW (136 AG) / 4000 sūkių per min.
Sukimo momentas (su mechanine pavarų dėže): 280 Nm / 1500-3000 sūkių per min.
Sukimo momentas (su pavarų dėže su dviguba sankaba): 300 Nm / 1750-2500 sūkių per min.

 

Dabar siūloma nauja pavarų dėžė su dviguba sankaba

Nauja 7 laipsnių pavarų dėžė su dviguba sankaba pagerina penkiadurio „i30“ įsibėgėjimą, kartu sumažindama degalų sąnaudas.
Pavarų dėžė su dviguba sankaba sujungė savyje mechaninės pavarų dėžės efektingumą su automatinės pavarų dėžės patogumu ir suteikė vairuotojui galimybę rinktis automatinį arba rankinį pavarų perjungimą.

i30_DCT_lt_vers2

Mechaninė pavarų dėžė

6 laipsnių mechaninė pavarų dėžė gali būti montuojama su visais „i30“ varikliais. Modeliuose su mechanine pavarų dėže yra pavaros perjungimo indikatorius, padedantis vairuotojui važiuoti ekonomiškiau.

“McPherson” pakaba

Priekinėje pakaboje naudojami “McPherson” amortizaciniai statramsčiai su dujiniais amortizatoriais bei skersinio pastovumo stabilizatoriumi.

PAPILDOMA ĮRANGA

Penkių durų „Hyundai i30“ modelio standartinė įranga yra gausi ir įvairi.  Jei norite, kad jūsų automobilis būtų individualesnis, o kelionės – praktiškesnės, „Hyundai“ siūlo jums įvairios papildomos įrangos. Papildoma įranga suteiks jūsų automobiliui daugiau patogumo, saugumo, praktiškumo ir stilingumo. Pramonės šakos kokybės standartus atitinkanti originali „Hyundai“ įranga patenkins ir jūsų lūkesčius dėl automobilio eksploatacinio patikimumo ir kokybės. Originalios papildomos įrangos esmė yra tai, kad visas dėmesys suteikiamas į tai, kad kiekvienas pridedamas elementas derėtų prie medžiagų ir spalvinio automobilio sprendimo.

i30_5DR_kadulla_940x448

Stiliaus elementai                  

Automobilio slenksčius ir galinio buferio paviršių patartina uždengti apsauginėmis prilimpančiomis plėvelėmis arba puošybinėmis juostelėmis. Juostelės apsaugos dažų sluoksnį ir neleis susibraižyti dažniausiai naudojamoms vietoms. Šoninius veidrodėlius taip pat galima uždengti nuimamais antdėklais ir taip juos apsaugoti, pavyzdžiui nuo kelio akmenukų smūgių. Kojų zonos apšvietimo rinkinys – mėlynas arba baltas – padės sukurti jaukią atmosferą salono priekyje ir gale.

i30_5door_A6200ADE00WH_koristeteippi_valk_300x225
Dekoratyviniai lipdukai, juodi arba
balti A6200ADE00WH
i30_5door_A6271ADE00_side_door_moulding_300x225
Šoninių puošybinių juostelių
A6271ADE00ST
i30_5d_Tailgate_Trimline_A6491ADE00ST_300x225
Bagažo skyriaus durų puošybinė juostelė
A6491ADE00ST

Apsaugos priemonės

Apsaugokite savo automobilio saloną nuo purvo, vandens, šlapio sniego, kelių barstymo druskų ir dulkių. Tekstiliniai kilimėliai su išsiuvinėtu modelio pavadinimu apsaugo saloną ir tuo pačiu jį puošia. Tinkamo dydžio ir formos kilimėlius lengva išimti valymui. Praktiškas dugno uždangalas užlenktais kraštais apsaugos bagažo skyrių nuo purvo, drėgmės ir subraižymų.

i30_5door_A6131ADE00_all_weather_mats_300x225
Guminiai kilimėliai bet kokiam orui
A6131ADE00
i30_5door_A6122ADE00_trunk_liner300x225
Bagažo skyriaus dugno uždangalas užlenktais kraštais
A6122ADE00
i30_5door_A6270ADE00__bumper_corner_front_300x225
Apsauginių antdėklų ant buferio kampų komplektas A6270ADE00

Gabenimo įranga

„Hyundai“ automobiliams siūlomi keli skirtingi prie automobilio tvirtinami rėmai ir laikikliai, kurių pagalba lengvai ir patikimai galima pervežti sportinę ir kitokią įrangą (pavyzdžiui, dviračius arba snieglentes). Automobiliu taip pat galima patogiai vežti gyvūnus, kuriems atskirti bagažo skyriuje siūloma speciali grotelinė pertvara.

i30_5door_A6151ADE00_cargo_separator_lower_frame_300x225
Bagažo skyriaus grotelinė pertvara
viršutinė dalis  A6151ADE00
apatinė dalis  A6150ADE00
i30_5dr_roof_rack_A6210ADE00AL_300x225
Skersiniai stogo bagažo laikikliai, aliumininiai
A6210ADE00AL
Didžiausias leistinas ant penkiaduris „i30“ stogo vežamo bagažo svoris yra 80 kg
– didžiausia leistina velkamos priekabos be stabdžių masė yra 600-650 kg
– o didžiausia leistina velkamos priekabos su stabdžiais masė yra 1200, 1300, 1400 arba 1500 kg, priklausomai nuo modelio ir variklio.

Komforto įranga

Prie priekinių sėdynių galvos atramų galima pritvirtinti planšetę gale sėdinčių keleivių pramogai, o taip pat drabužių pakabus, kad nuvykus į vietą jūsų rūbai būtų lygūs ir tvarkingi.

i20_Rear_seat_entertainment_cradle_for_iPad_300x225
iPad planšetės laikiklis, tvirtinamas ant priekinės sėdynės galvos atramos
99582ADE01
GSF_Businesssuithanger_300x225
Drabužių pakabas
99770ADE00

Turvaksi

ISOFIX_lasten_turvaistuin_Visuose „Hyundai“ automobiliuose šoninėse galinėse sėdynėse yra ISOFIX laikikliai vaikų saugos kėdučių tvirtinimui, o taip pat siūlomos saugos kėdutės įvairaus amžiaus vaikams. i30_wagon_99603ADE00_parkkitutka_taka_300x133Statymo jutikliai (modeliuose su turbokompresoriumi jie įeina į standartinę įrangą)
– priekyje  99602ADE00
– gale  99603ADE00

Šildymas

Elektriniu šildytuvu iš anksto sušildytas variklis lengviau užsiveda šaltu oru, o variklis mažiau dėvisi, taip pat sunaudojama mažiau degalų ir išleidžiama mažiau išmetamųjų dujų. Kai lauke spigina šaltis, gera pradėti kelionę šiltame automobilyje su atitirpusiais langais.

luminen_tuulilasi_Thinkstock_300x225 DEFA_Termini_03_300x225

Salono šildymo sistemos sukuria malonią šilumą automobilyje, o atitirpę ir išdžiuvę langai užtikrina gerą matomumą.

PAPILDOMOS INFORMACIJOS TEIRAUKITĖS PAS SAVO ĮGALIOTĄJĮ ATSTOVĄ ARBA ĮGALIOTAJAME „HYUNDAI“ SERVISE.

Padangos ir ratlankiai

Mažiausią leistiną lengvojo automobilio padangos protektoriaus gylį nustato įstatymas. Vasarinėms padangoms jis yra 1,6 mm, o žieminėms – 3,0 mm. Vis dėlto, padangų specialistai rekomenduoja padangas keisti tada, kai protektoriaus gylis dar nėra nusidėvėjęs iki mažiausio leidžiamo gylio: vasarines padangas reiktų keisti, kai jų protektoriaus gylis sumažėja iki 4 mm, o žiemines – kai protektoriaus gylis sumažėja iki 5 mm.

Su žieminėmis padangomis privaloma važinėti nuo lapkričio 10 d iki balandžio 1 d., su dygliuotomis padangomis leidžiama važiuoti nuo lapkričio 1 d. iki kovo 31 d.

Su efektingais lengvojo lydinio ratlankiais savo automobiliui lengvai suteiksite stilingumo ir individualumo.

i30_5d_rengas_vanne_300x225 Talvirengas_ThinkstockPhotos-537516331_300x225 Penkiadurio Hyundai “i30” padangų matmenys
– Classic 195/65R15
– Comfort 205/55R16

DĖL PAPILDOMOS INFORMACIJOS APIE SIŪLOMAS PADANGAS IR RATLANKIUS KREIPKITĖS Į SAVO „HYUNDAI“ ĮGALIOTĄJĮ ATSTOVĄ ARBA SERVISĄ!

Gerai prižiūrėkite savo automobilį!

Jūsų „Hyundai“ automobilis sukonstruotas ir pagamintas taip, kad jūs ir automobilio keleiviai būtumėte apsaugoti net pačiose sudėtingiausiose kelių eismo situacijose. Taigi, ir jūs savo ruožtu turite gerai juo rūpintis, kad važinėjimas būtų sklandus ir saugus. Jei laikysitės planinės techninės priežiūros grafiko, galite neabejoti, kad automobilio eksploatacinė būklė bus nepriekaištinga, o kelionėje neiškils nenumatytų sunkumų ir problemų.

„Hyundai i30“ reguliari techninė priežiūra turi būti atliekama kartą per metus arba kaskart nuvažiavus 30 000 km, priklausomai nuo to, kas įvyksta anksčiau.
„Hyundai i30 GDI Turbo“ reguliari techninė priežiūra turi būti atliekama kartą per metus arba kaskart nuvažiavus 15 000 km, priklausomai nuo to, kas įvyksta anksčiau.

Nemažiau svarbūs yra ir savininko atliekami automobilio priežiūros darbai. Pavyzdžiui, reikia reguliariai tikrinti žibintų būklę, oro slėgį padangose ir variklio alyvos lygį. Be to, automobilį reikia dažniau plauti ir bent pavasarį ir rudenį nuvaškuoti. Tuo pačiu metu reikėtų apžiūrėti, ar nepažeista kėbulo dažų danga, o radus įbrėžimų juos reikia nedelsiant sutvarkyti. Priekinio stiklo vidinis paviršius turi būti švarus. Įgaliotajame „Hyundai“ servise gausite kvalifikuotą pagalbą, o taip pat įvairių kokybiškų priemonių automobilio valymui iš vidaus ir išorės.