Close

„Hyundai“ demonstruoja naujos kartos technologiją „Separated Sound Zone“

Naujos kartos garso sistema sudaro sąlygas kiekvienam keleiviui klausytis savo garso transliacijos be ausinių. Užtikrinamas keleivių privatumas, kai kalbama telefonu. Galima užtildyti garsus, kurie nereikalingi keleiviams, tačiau itin svarbūs vairuotojui. Pažangi technologija pagerina važiavimo automobiliu patirtį autonominės navigacijos eroje.

„Hyundai Motor Company“ atskleidė savo naujos kartos technologiją „Separated Sound Zone“ (SSZ), kuri sudaro sąlygas kiekvienam transporto priemonės keleiviui klausytis jo poreikiams pritaikytos transliacijos, įskaitant muziką, skambučius naudojant laisvų rankų įrangą ir automobilio įspėjimus, užtikrinant socialinę erdvę, kurioje keleiviai gali laisvai kalbėtis ir kurioje nereikia ausinių.

SSZ technologija sukuria ir valdo akustinius automobilio laukus, sudarydama sąlygas vairuotojui ir kiekvienam keleiviui girdėti atskirtus garsus. Daugybė garsiakalbių, įrengtų transporto priemonėje, turi technologiją, kurią kuriant panaudoti moksliniai principai, skirti sumažinti arba padidinti garso bangų lygį. Taip užkertamas kelias garsams persikloti ir sukuriamas toks pat efektas kaip dabartinėse garso slopinimo sistemose, tačiau be poreikio naudoti ausines.

Žmonių muzikos skonis labai skiriasi, tad kartais keleiviai nusprendžia per kelionę naudoti ausines, kad galėtų klausytis tik savo garso įrašo. Visgi taip sukuriamas nereikalingas socialinis barjeras, kuris neleidžia bendrauti su kitais keleiviais. Keliaujant transporto priemonėje su naujos kartos SSZ technologija, kiekvienas keleivis gali prijungti savo išmanųjį telefoną per „Bluetooth“ ir klausytis savo pačių muzikos netrukdomi ir netrukdydami kitiems keleiviams.

Kai naudojama SSZ, laisvų rankų įrangos telefono skambučiai taip pat gali būti izoliuoti atskiriems keleiviams, užtikrinant privatumą, kai atliekami svarbūs telefono skambučiai. Be to, ši įspūdinga technologija gali pašalinti keleiviams nesvarbius garsus, tačiau palikti juos girdimus vairuotojui. Navigacijos garsai arba įvairūs įspėjimai sudaro sąlygas vairuotojui sutelkti dėmesį į transporto priemonės valdymą, o SSZ sistema atskiria šiuos garsus, užtikrindama ramią zoną keleiviams. Ši savybė itin patiks vairuotojams, kurių valdomoje transporto priemonėje yra miegantis vaikas.

SSZ technologija kuriama nuo 2014 m., tikimasi, kad ši sistema masinei gamybai bus pritaikyta ir bus įdiegta transporto priemonėse per vienerius–dvejus metus.