Šiemet „Hyundai Motor“ Europoje pasiekė geriausią pusmečio rezultatą. Pardavimai kilo 7,5 proc., lyginant su praėjusių metų pirmuoju pusmečiu.
Pagal Europos automobilių gamintojų asociacijos duomenis, nuo 2018 metų sausio iki birželio kompanija užregistravo 291 052 parduotus automobilius. Pirmąjį šių metų pusmetį „Hyundai“ pardavimai Europos rinkos vidutinį rodiklį pralenkė 2,8 proc.
Kompanija atnaujino ir išplėtė savo automobilių gamą, todėl pagrindinėse Europos rinkose išaugo jų paklausa. Prancūzijoje pardavimai augo 26, Ispanijoje – 23, o Vokietijoje 8 procentais, lyginant su 2017 metų pirmuoju pusmečiu. Europoje geriausiai parduodamas „Hyundai“ modelis yra „Tucson“ modelis, o už jo išsirikiuoja i20, i10 ir i30 modeliai.

„Dėka patrauklių ir atnaujintų automobilių pirmąjį 2018 metų pusmetį pasiekėme puikių rezultatų. Toliau Europoje tęsiame savo sėkmės istoriją. Būtent į šią rinką orientuoti modeliai pritraukia naujus „Hyundai“ klientus. Tokie nauji modeliai kaip elektrinis SUV „Kona“ ir vandeniliu varomas „Nexo“ pabrėžia „Hyundai“ inovacijų dvasią ir potencialą siekiant neatsilikti nuo besikeičiančių tendencijų. Tuo tarpu naujai išleisti „Tucson“ ir i20 toliau diktuos teigiamą pardavimų statistiką ateinantį pusmetį“, – sako vyriausiasis „Hyundai Motor Europe“ gamybos vadovas Thomas A. Schmidas
Dabar „Hyundai“ siūlo naujausius rinkoje modelius: visiškai elektrinį „Kona“, naujosios kartos „Santa Fe“ ir naująjį „Nexo“. 90 proc. parduodamų automobilių yra naujesni nei 2 metų. Šios premjeros leis kompanijai ir toliau išnaudoti savo potencialą kurti inovatyvius, naujausiomis technologijomis pasižyminčius ir į klientų poreikius orientuotus automobilius.