Close

Paaštrinkite savo vairavimą su Hyundai i30 N line versija.

„Hyundai Motor“ pristato pirmąjį Europoje modelį su „N Line“ paketu Nauji dizaino sprendimai ir inžineriniai patobulinimai i30 modelį padarė dar dinamiškesniu Naująją „N Line“ versiją vaizdo klipe pristatė automobilių sporto legenda Gabriele‘is Tarquinis

    Po sėkmingos pirmo „Hyundai“ modelio su N ženklu – i30 N – premjeros gamintojas plečia savo modelių gamą ir Europoje pristato „N Line“ versiją. Hečbekas i30 yra pirmasis modelis, kurį bus galima užsisakyti su „N Line“ paketu. Interjero ir kėbulo dizaino elementai gali būti matyti i30 N modelyje, todėl i30 išvaizda gerokai pasikeičia. Mechaniniai mazgai kaip pakaba, stabdžiai ir variklio valdymo sistema taip pat buvo patobulinti, taigi įprastas 5 durų hečbekas gavo papildomą „cinkelį“.

    „i30 N Line” modelio dizaino elementai atkartoja daugelį sėkmingo i30 N modelio bruožų. Patobulinimų sulaukė priekinis ir galiniai buferiai, kurie padailinti specialia „N Line“ sidabrinės spalvos juostele. Pirmąkart ant i30 hečbeką galima komplektuoti su 18 colių ratais, taigi dinamiška išvaizda dar labiau sustiprėjo. Naujas dvigubas išmetimo vamzdis padeda „i30 N Line” modeliui išsiskirti iš savo giminaičių. Ant priekinių sparnų atsidūrė naujai sukurtas „N Line“ ženklelis.

    Interjere klientai gali pasirinkti sportines verstos odos sėdynes su N ženklu. Pastarosios geriau palaiko vairuotoją nei standartinės sėdynės. Vairuotojui dar daugiau malonumo suteikia perforuota oda aptrauktas sportinis vairas, metaliniai pedalai ir pavarų svirtis iš N serijos modelio. Tuo tarpu erdvus ir praktiškas i30 penkių durų hečbekas bus patogus visiems „i30 N Line” serijos keleiviams.

    Dar daugiau dinamikos suteikia papildomai sureguliuota „i30 N Line” modelio pakaba ir variklio reakcija. Automobilis apautas „PS4 Michelin Performance” padangomis. Nauji 16 colių priekiniai stabdžių diskai leidžia tiksliau valdyti automobilį, lyginant su standartiniais i30 15 colių stabžių diskais. Klientai gali „i30 N Line” modelį komplektuoti su 1,4 litro T-GDI benzininiu varikliu, kuris išvysto 140 AG arba dyzeliniu 1,6 litro CRDi 136 AG varikliu.

    Nuo pat premjeros i30 N sulaukė didelio pasisekimo, o mes įrodėme, kad galime inžinerinius sprendimus paversti vairavimo malonumu. Dabar šį jausmą kartu su naujuoju „i30 N Line” galime perduoti dar didesniam žmonių skaičiui. Tikime, kad toks dizaino ir inžinerinių patobulinimų paketas Europoje pritrauks daugiau naujų „Hyundai“ klientų“,

    – sako „Hyundai Motor Europe“ rinkodaros ir produktų padalinio viceprezidentas Andreas-Christophas Hofmanas.

    Aštrus kaip čili padažas

    Žymėdami „N Line“ versijos pristatymą, „Hyundai“ sukūrė vaizdo klipą, kuriame pristato naujojo automobilio dizaino ir inžinerinių sprendimų paketą. Jame nusifilmavo ir automobilių sporto legenda Gabriele‘is Tarquinis, kuris šiuo metu yra „Hyundai Motorsport“ padalinio vairuotojas-testuotojas ir itin sėkmingas žiedinių lenktynių vairuotojas. Klipe pirmasis „i30 N Line” modelis pristatomas pasitelkiant humoristinį scenarijų: https://youtu.be/pqe6ebvhKPE

    Vaizdo klipe G. Tarquinis lengvai valdo „i30 N Line” modelį ir pasitelkdamas savo įgūdžius skrieja prie domino principu pastatytos rampos, kurioje jau laukia aštraus čili padažo butelis. Lenktynininkas preciziškai nukreipia „i30 N Line” automobilį ir pradeda grandininę reakciją. Tada privažiuoja į tą vietą, kur virsta padažo butelis ir spėja paaštrinti savo mėsainį. Taip jis suteikia savo maistui aštrumo kaip „N Line“ versija suteikia papildomo aštrumo įprastam i30 modeliui.

    Lietuvoje “i30 N Line” modelis bus pristatytas dar šiais metais.