„Hyundai“ – Europos automobilių gamintojas
„Hyundai“ Europoje įkūrė kelias dizaino studijas, techninius centrus ir gamyklas, kurių bendras tikslas yra gaminti Europos vartotojų reikalavimus atitinkančius automobilius. 95% Europoje parduotų transporto priemonių suprojektuotos ir jų dizainas sukurtas „Hyundai“ techniniame centre Rüsselheim Vokietijoje. 90% automobilių pagaminama „Hyundai“ gamyklose Čekijoje ir Turkijije.
„Hyundai“ techninis centras Vokietijoje įkurtas 2003 metais, o 2009 metais atidaryta gamykla Čekijoje. 2013 m. „Hyundai Motor Company“ į savo veiklą Europoje investavo virš 500 mln. eurų ir su šiomis investicijomis atidarė bandymų centrą greta legendinės Niurburgringo trasos, o taip pat automobilių sporto centrą Alzenau, išplėtė kompanijos būstinę šalia Frankfurto ir padidino Turkijos gamyklos gamybinius pajėgumus, dėl ko gamyba visoje Europoje išaugo iki 500 000 automobilių per metus.
Nuo 2014 metų „Hyundai“ dalyvauja pačiose sunkiausiose automobilių sporto varžybose – pasaulio ralio čempionate (WRC). Jau pirmaisiais dalyvavimo metais devintajame etape „Hyundai Shell World Rally Team“ iškovojo istorinę dvigubą pergalę savo „namų“ lenktynėse Vokietijoje.
2014 metais Europoje buvo užregistruoti 424 467 nauji „Hyundai“ automobiliai. Įvairius savo modelius per 2 500 prekybos atstovų „Hyundai“ parduoda 30 Europos šalių. „Hyundai“ suteikia darbą daugiau nei 250 000 europiečių ir kasmet Europoje sumoka 1,7 milijardo eurų mokesčių. Be to, „Hyundai“ Europoje kasmet užsako 72% komplektuojančių dalių už bendrą 3,4 milijardo eurų sumą. Prie bendro Europos šalių BVP „Hyundai“ pardavimo ir paskirstymo tinklas prisideda 2 milijardais eurų.
Europos keliais jau važinėja per tris milijonus „Hyundai“ automobilių. Tai reiškia, kad patenkintų „Hyundai“ automobilių savininkų skaičius nuolat auga. „Hyundai“ kompanija pagal dydį tapo penktąja pasaulyje automobilių gamintoja ir dėl to ji gali, sutelkusi savo išteklius, gaminti būtent tokius automobilius, kokius jūs norėtumėte vairuoti.
„Hyundai“ Europoje
2015 | Vandenilio kuro elementais varomi „Hyundai ix35 Fuel Cell“ pradedami eksploatuoti kaip taksi automobiliai Paryžiuje. Naujos kartos „i20“ modelis laimi prestižinį apdovanojimą „Auksinis vairas 2015“. Ženevos automobilių parodoje pirmą kartą pristatytas visiškai naujas padidinto pravažumo „Tucson“ modelis. Žurnalo „Auto Bild“ (2015/12) lyginamojo testo laimėtojas. Penkiaduris naujos kartos “i20” modelis gauna du prestižinius apdovanojimus už dizainą: „Red Dot Design Award“ ir „IF Design Award 2015“. |
2014 | „Hyundai“ dalyvauja pasaulio ralio čempionate ir Vokietijos etape laimi dvi pirmąsias vietas. |
2013 | Greta įžymiosios Niurburgringo trasos atidaromas „Hyundai Motorsport“ bandymų centras. Nuo automobilių gamyklos Čekijos mieste Nošovicėje konvejerio nurieda milijoninis automobilis (“i30”). Paskelbiama pasaulio ralio čempionate dalyvaujančios „Hyundai Motorsport“ komandos sudėtis. |
2012 | Parduotas milijonas Europoje sukurtų ir pagamintų automobilių. |
2011 | Europoje parduoti penki milijonai „Hyundai“ automobilių. Antrus metus iš eilės vokiečių žurnalo „Auto Bild“ kokybės tyrimo ataskaitoje „Hyundai“ užima pirmąją vietą. “i40” universalas Vokietijoje laimi automobilių pramonės ekspertų skiriamą auksinį „Euro Car Body“ apdovanojimą. |
2010 | Vokiečių žurnalo „Auto Bild“ kokybės tyrimo ataskaitoje „Hyundai“ užima pirmąją vietą. |
2008 | Atidaroma automobilių gamykla Čekijoje. Oficialus 2008 m. UEFA Europos futbolo čempionato rėmėjas. |
2006 | Vokietijos mieste Ofenbache atidaroma bendrovės Europos centrinė būstinė – „Hyundai Motor Europe“. Oficialus pasaulio futbolo čempionato Vokietijoje rėmėjas. |
2004 | Vokietijos mieste Rüsselsheime atidaromas „Hyundai“ bendrovės projektavimo, tyrimų ir dizaino centras. |
2000 | Vokietijoje įkuriama „Hyundai Motor Europe GmbH“ bendrovė. |
1996 | Europoje parduotas milijonas „Hyundai“ automobilių. |
1977 | Europoje pradedama prekyba „Hyundai Pony“. |