Close

Funkcijos

Peržiūrėkite „i30“ funkcijas
Registruotis bandomajam važiavimui

Šio modelio kol kas negalima užsakyti iš gamyklos, tačiau atstovybėse kol kas dar yra automobilių su patrauklia įranga. Jūsų „Hyundai” partneris mielai pateiks jums pasiūlymą!

Pažangios technologijos didesniam komfortui ir saugumui

„i30“ turi daugybę išmaniųjų technologijų aktyviam gyvenimui: nuo efektyvių transmisijos sistemų su 48 V pusiau hibrido technologija iki išmanių komforto funkcijų vairavimo malonumui.

Susiejimas Sauga Dinamika

Susiejimas

Sujunkite savo telefoną su automobiliu ir likite prisijungę

Įdiegę telefone „Bluelink®“ programėlę*, galite nuotoliniu būdu užrakinti ir atrakinti savo „i30“ ir surasti savo automobilį, kai neprisimenate, kur tiksliai jis pastatytas. Taip pat programėlė atsiųs jums įspėjimą, jeigu kas nors mėgins įsilaužti. O jei norėsite sužinoti, ar oro slėgis padangose tinkamas ir ar gerai veikia stabdžių sistema, programėlė iškart jums atsakys.

Užsisakę „Hyundai“ „Live“ paslaugų*, gausite informacijos apie eismą ir situaciją automobilių stovėjimo aikštelėse realiuoju laiku, netoliese esančias degalines bei orus.

Sužinokite daugiau apie Bluelink

7 col. skaitmeninis skydas

7 col. skaitmeninis skydas* priekyje ir centre rodo svarbiausią važiavimo informaciją. Jame gali būti rodomas greitis skaitmeniniu būdu, energijos srautas (tik hibride), navigacijos informacija arba aktyvios „SmartSense“ funkcijos.

Didesnis jutiklinis ekranas

10,25 col. jutiklinis ekranas* užtikrina paprastą prieigą prie automobilio funkcijų, informacijos ir pramogų, navigacijos sistemos ir išmaniojo telefono programėlių.

Trys važiavimo režimai

Priklausomai nuo pasirinkto važiavimo režimo*, skaitmeninis skydas keičia spalvą ir grafiką. Mėlyna spalva skirta įprastam režimui, žalia – ekonominiam, oranžinė – sportiniam režimui.

Sauga

„Hyundai SmartSense“

Patobulintas „Hyundai SmartSense“ paketas – mūsų pažangiausios pagalbinės sistemos „Advanced Driver Assistance Systems“ – nuo šiol integruotas „i30“ ir užtikrina jūsų bei jūsų mylimųjų saugumą ir ramybę.

Loading
Arrow

Eismo juostos stebėjimo sistema

Pirmą kartą „i30“ turi eismo juostos sekimo sistemą „Lane Follow Assist“*. Įjungta sistema padeda automobiliui važiuoti jo eismo juosta greitkeliuose ir miesto gatvėse, esant 0–180 km/h greičiui.

* Modeliuose „Style“ ir „N Line“.

Arrow

Susidūrimo aklojoje zonoje išvengimo pagalbos sistema*

Naudodama du radaro jutiklius galinio buferio apačioje, sistema pateikia perspėjimą apie eismą aklosios zonos srityje. Tokioje situacijoje įjungus posūkio rodiklį, ji pateiks garsinį perspėjimą.

* Papildoma įranga „Comfort“ modelyje, standartinė – „Style“ modelyje.

Arrow

Įspėjimo apie skersinį eismą gale ir galinio susidūrimo išvengimo pagalbos sistema*

Sistema įspėja vairuotoją automobiliui važiuojant atbuline eiga prasto matomumo sąlygomis apie iš šono artėjančias transporto priemones, taip pat prireikus automatiškai įjungia stabdžius.

* Papildoma įranga „Comfort“ modelyje, standartinė – „Style“ modelyje.

Arrow

Priekinio susidūrimo išvengimo pagalbos sistema

Ši standartinė „i30“ funkcija kelio sąlygas priekyje stebi radaru ir kamera ir automatiškai stabdo, kai aptinka, kad priekyje važiuojantis automobilis staigia stabdo, pėsčiąjį arba dviratininką.

Arrow

Važiavimo juostos laikymosi sistema

Jeigu važiavimo juosta netyčia kertama, važiavimo juostos laikymosi sistema įspėja vairuotoją ir gali pasukti vairą priešinga kryptimi, kad grąžintų automobilį į eismo juostą.

Arrow

Įspėjimas dėl pagrindinės transporto priemonės pajudėjimo iš vietos

Ši išmani važiavimo mieste funkcija įspėja vairuotoją, kai priekyje esantis automobilis, pavyzdžiui, prie šviesoforo arba eismo spūstyje, pradeda judėti.

Dinamika

Dinamiškas vairavimas – su turbokompresoriumi

Asortimento viršūnėje puikuojasi naujasis 1,5 litro T-GDi 159 AG variklis, kuris standartiškai teikiamas su 48 V hibridine technologija ir 7 laipsnių automatine dvigubos sankabos pavarų dėže (DCT).

Taip pat yra 110 AG modelis su 1,5 litro DPi varikliu ir 6 laipsnių mechanine pavarų dėže bei 1,0 litro T-GDi variklis su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže arba 7 laipsnių automatine dvigubos sankabos pavarų dėže (DCT).

48 V pusiau hibridinė sistema

Vidaus degimo variklį palaiko 48 V pusiau hibridinė transmisijos sistema, kuri įvairiais važiavimo etapais prideda elektros galios. Sužinokite daugiau apie šią naujovišką degalų taupymo sistemą.

Patogu užvesti Greitėjimas Įkrovimas važiuojant Rekuperacija Išplėstas „start-stop“

Patogu užvesti

Tai ypač naudinga miesto eisme. Užtikrina greitesnį ir tolygesnį variklio užvedimą su papildomu sukimo momentu naudojant 48 V akumuliatoriaus energiją.

Greitėjimas

Greitėjant variklį palaiko 4–10 kW galios starterio generatorius. Pasiekus norimą greitį, sistema persijungia į neutralų režimą ir negeneruoja galios. Dėl to gali sumažėti CO2 emisija ir degalų sąnaudos.

Įkrovimas važiuojant

Važiuojant pastoviu greičiu sistema veikia tuščiąja eiga arba kaip 48 V akumuliatorių kraunantis generatorius, priklausomai nuo akumuliatoriaus įkrovos būsenos.

Rekuperacija

Aktyvaus stabdymo arba viršijimo etape besisukantis alkūninis velenas maitina starterio generatorių, kuris rekuperuoja 10–12 kW didžiausią galią. Generatorius kinetinio stabdymo energiją paverčia elektra ir grąžina ją atgal į 48 V akumuliatorių.

Išplėstas „start-stop“

Važiuojant nedideliu greičiu, paleidimo ir sustabdymo funkcija įsijungia pasiekus 30 km/h greitį. Lėtėjant nuo 30 iki 0 km/h ir išjungus sankabą variklis visiškai išsijungia.

Jus dar gali sudominti

Greiti ir galingi „N“ modeliai
Atraskite greitus ir galingus „N“ modelius

Atvykite ir išbandykite
Registruotis bandomajam važiavimui

Kainos
Peržiūrėkite kainas ir specifikacijas