
Hyundai SmartSense
Su „Hyundai SmartSense“ – mūsų pažangiausiomis pagalbos vairuotojui sistemomis – naujasis „IONIQ Plug-in“ pirmauja segmente su naujausia aktyvaus saugumo technologija, sukurta suteikti daugiau saugumo ir ramybės. „Hyundai IONIQ“ oficialiai išsaugojo aukščiausią penkių žvaigždučių įvertinimą, suteiktą „Euro NCAP“ avarijų bandymuose.
Nepaisant pagalbos vairuotojui sistemų, vairuotojas privalo stebėti eismą ir valdyti automobilį. Kelio ir oro sąlygos, kelio ženklinimas ir kiti veiksniai gali riboti pagalbos vairuotojui sistemų veikimą.

Išmanioji pastovaus greičio palaikymo sistema (su „Stop & Go“ funkcija)
Išmanioji pastovaus greičio palaikymo sistema (su „Stop & Go“)* padidina saugumą ir sumažina įtampą, palaikydama nustatytą atstumą iki priekyje važiuojančio automobilio, automatiškai padidindama arba sumažindama greitį iki nustatytos ribos pagal esamas eismo sąlygas. Jei važinėjama mieste, kur daug šviesoforų ir eismo spūsčių, sistema palaiko iš anksto nustatytą atstumą po to, kai automobilis sustoja: sistema vėl užveda variklį, kai priekyje esantys automobiliai pradeda judėti, o vairuotojo koja spusteli greičio pedalą.
* Standartinė įranga „Style“ modeliuose.

Priekinio susidūrimo išvengimo pagalbos sistema su pėsčiųjų ir dviratininkų aptikimo funkcija
Ši pažangi aktyvioji saugos funkcija įspėja vairuotoją apie galimą avarinę situaciją ir prireikus automatiškai sustabdo automobilį. Sistema veikia trimis lygmenimis naudodama priekinį radarą ir vaizdo jutiklius. Iš pradžių ji įspėja vairuotoją vaizdo ir garso signalu, tada valdo stabdžius pagal susidūrimo pavojaus lygį ir taiko didžiausią stabdymo jėgą, kad būtų išvengta susidūrimo arba būtų sumažinta žala, jei susidūrimas neišvengiamas. Sistema yra aktyvi, kai greitis yra 8 km/h arba didesnis, ji aptinka transporto priemones, pėsčiuosius ir dviratininkus.
Važiavimo juostos stebėjimo sistema
Naujajame „IONIQ Plug-in“ įdiegta eismo juostos stebėjimo sistema*. Įjungta sistema padeda automobiliui važiuoti jo eismo juosta greitkeliuose ir miesto gatvėse, esant 0–150 km/h greičiui.
* Papildomo saugos paketo dalis, galima „Style“ modeliuose.
|
Važiavimo juostos laikymosi sistema
Važiavimo juostos laikymosi sistema naudoja priekinę kamerą kelio linijoms stebėti. Jeigu važiavimo juosta netyčia kertama, sistema įspėja vairuotoją ir gali pasukti vairą priešinga kryptimi, kad grąžintų automobilį į eismo juostą. |

Įspėjimo apie susidūrimą aklojoje zonoje sistema
Naudodama radarą, įspėjimo apie susidūrimą aklojoje zonoje sistema stebi galinių kampų sritį ir, aptikusi kitą transporto priemonę, pateikia vaizdo įspėjimą išoriniuose veidrodėliuose. Vairuotojui įjungus indikatorius, sistema teikia garsinį signalą juostos kirtimo situacijose, kai aptinka kitą transporto priemonę.
* Pasirinktinė įranga.
Įspėjimo apie skersinį eismą gale sistema
Įspėjimo apie skersinį eismą gale sistema* naudoja galinį kampinį radarą, kad sumažintų susidūrimo pavojų, kylantį išvažiuojant atbuline eiga iš siaurų, prasto matomumo vietų. Radaru skenuodama sritį už automobilio 180 laipsnių kampu, sistema įspėja vairuotoją vaizdo ir garso signalu.
* Papildomo saugos paketo dalis.
|
Išmanioji įspėjimo apie greičio apribojimą sistema
Išmanioji įspėjimo apie greičio apribojimą sistema* naudoja priekinę kamerą ir navigacijos sistemos informaciją, identifikuodama greičio apribojimo ženklus ir realiu laiku rodydama greičio apribojimą bei lenkimą draudžiančius ženklus. Informacija rodoma ir navigacijos sistemos ekrane, ir prietaisų skydelyje.
* Papildoma įranga; galima tik su navigacijos sistema.
|