LENKTYNINIO AUTOMOBILIO DVASIA VISUREIGIO KŪNE

Jei manėte, kad visureigiai ir smagus vairavimas nesiderina, galvokite dar kartą. Tai – „N“. Tai pirmasis visureigis, prisijungęs prie „Hyundai“ automobilių sporto įkvėptos „N“ markės asortimento, išsiskiriantis visureigio kėbulo tipu, suporuotu su galingomis, „N“ būdingomis važiavimo savybėmis.

 

Padūkęs visureigis

Mes sujungėme „Hot Hatchback“ judrumą ir variklio našumą su miesto visureigio patogumu ir universalumu. Tai yra geriausias įrodymas, kad kasdienio naudojimo praktiškumas ir vairavimo malonumas yra visiškai suderinami!

8 pavarų dvigubos sankabos transmisija

Greitai perjungiama automatinė šlapio tipo 8 pavarų dvigubos sankabos transmisija (N DCT) taip pat leidžia rankiniu būdu pasirinkti pavaras, kai trokštate daugiau lenktyninių automobilių energijos.

Lyg žaidimo lenktynės, bet tikros

Pagyvinkite savo kasdienybę naudodami 10,25 colių skaitmeninį skydelį, priekyje sumontuotą parametrų rodymo ekraną ir, žinoma, „N Power Shift“.

 

„Hyundai N“

KONA N – tai naujausias „Hyundai“ didesnio našumo „N“ serijos modelis. Naudodamas automobilių sporto įkvėptą technologiją, „N“ prekės ženklas pasižymi vairavimo entuziazmu, suteikdamas lenktynių trasos lygio galimybių ir pramuštgalvišką važiavimą bei valdymą kasdieniuose sportiniuose automobiliuose.

 

Naujasis „i20 N“

Naujasis „i30 N“

Naujasis „i30 Fastback N“

Atvykite ir išbandykite

IŠORĖ

PASITIKĖJIMAS SAVIMI BE KOMPROMISŲ

Kaip pirmasis didelio našumo „Hyundai N“ visureigis, „Hyundai KONA N“ šiuolaikišką mūsų sėkmingo KONA modelio išvaizdą apjungia su dinamiška dizaino kalba ir išraiškingomis „N“ modelių detalėmis – tai derinys, kuriam neįmanoma atsispirti!

 

Priekis

Išskirtinis priekinių grotelių dizainas su specialiu tinkleliu, integruotu „N“ logotipu ir ryškiomis šviesomis užbaigia galingą KONA N išvaizdą.

Šonas

Sportišką siluetą pabrėžia mažas aukštis, išskirtiniai kaltiniai „N“ ratlankiai, „N“ logotipas ant rato gaubto ir išskirtinė raudona šoninė kėbulo apačia su išgraviruotu „N“ logotipu.

Galas

Didelis dvigubo sparno stogo vėjo nukreipiklis su ikoniška stabdžių lempa suteikia „N“ aštrumo. Raudona linija ir du dideli išmetimo duslintuvai pabrėžia KONA N aktyvumo dvasią.

 

Lenktynių trasai paruoštas buferio dizainas

Platus apatinis oro įtraukiklis dominuoja priekiniame buferyje, kurio forma įkvėpta aeronautinio fiuzeliažo, kad būtų užtikrintas itin reikalingas variklio aušinimas per karštus turus ir važiuojant energingai.

19 colių lengvojo lydinio ratlankiai ir stabdžių apkaba

Išskirtiniai kaltiniai „N“ ratlankiai su tamsiai pilka satino apdaila, raudonos stabdžių apkabos ir kėbulo spalvos buferiai pabrėžia KONA N plačią, savimi pasitikinčią povyzą. Individualiai sukurtos „Pirelli P Zero“ padangos yra tos pačios, kurias naudoja „Hyundai“ komandos pasaulio ralio čempionate. Atsisiųsti padangų etiketę >>

LENKTYNIŲ ĮKVĖPTAS VALDYMAS. VISUREIGIO KOMFORTAS

Jei mėgstate vairuoti, jums patiks vairuoti savo KONA N nuo to momento, kai sėsite ant lenktyninio automobilio sėdynės. Kiekviena detalė sukurta taip, kad valdyti būtų galima lengvai: nuo vairavimo ir pavarų perjungimo iki nuolatinio parametrų stebėjimo.

 

„N“ linijos vairas

Odinis „N“ vairas užtikrina puikų sukibimą ir tiesioginę prieigą prie vairavimo funkcijų, tokių kaip perjungikliai ir du individualiai pritaikomi spartieji klavišai. Ir, žinoma, mygtukas „N Grin Shift“.

„Performance Driving“ duomenų sistema

Stebėkite ir tobulinkite savo lenktynininko įgūdžius: sistema išsaugo ir rodo važiavimo duomenis, įskaitant PS, sukimo momentą, forsavimą, ratą ir pagreitėjimo laikmatį.

 

Sportinės sėdynės

Jauskitės kaip lenktyninio automobilio vairuotojas ant šių odinių (zomšos) sportinių sėdynių su aiškiai išreikštomis šoninėmis atramomis, užtikrinančiomis puikią šoninę atramą, odiniais akcentais ir mėlynomis siūlėmis.

Salono apšvietimas

Naujos technologijos salono apšvietimas apšviečia kojų erdvę ir sustiprina aptakų interjero charakterį.

 

Išplečiama automobilio komunikacijų riba

„N“ suteikia daugiau duomenų, kad galėtumėte geriau valdyti savo automobilį, pvz., HP, sukimo momentą, forsavimą ir „G-force“, taip pat ratų ir pagreitėjimo laikmačius. 10,25 colių jutiklinis ekranas rodo išskirtinį „N“ turinį, prijungia jūsų telefoną per „Apple CarPlay“ arba „Android Auto“ ir suteikia prieigą prie „Hyundai“ „Bluelink“ paslaugų.

 

Sužinokite daugiau apie „Bluelink“

 

Priekyje sumontuotas parametrų rodymo ekranas

„Hyundai KONA N“ yra pirmasis „Hyundai N“ modelis, kuriame priekyje sumontuotas ekranas. Kai tik jis įjungiamas „Sporto“ ar „N“ režimu, jis pateikia tokią informaciją kaip variklio apsisukimų dažnis, greitis arba pavarų perjungimo indikatorius.

DINAMIKA

PRITAIKYTAS AUKŠTAM NAŠUMUI

Su 2,0 litrų darbinio tūrio T-GDI varikliu su turbokompresoriumi ir 8 pavarų šlapio tipo dvigubos sankabos transmisija. Tai reiškia eksploatacines funkcijas, tokias kaip pajudėjimo valdymas, „N“ posūkio diferencialas ir „N Grin“ valdymo sistema su penkiais važiavimo režimais.

 


Variklis su turbokompresoriumi

2,0 litrų T-GDI variklis išvysto 280 AG galią ir žymiai padidina pastovią galią, kad sukimo momentas ir galia būtų didesni esant mažesniems apsisukimų dažniams, kas pagerina reagavimą, padidina greitėjimą ir malonumą.


8 pavarų dvigubos sankabos transmisija

Greitai perjungiama automatinė šlapio tipo 8 pavarų dvigubos sankabos transmisija (N DCT) taip pat leidžia rankiniu būdu pasirinkti pavaras, kai trokštate daugiau lenktyninių automobilių energijos.

 

N posūkio diferencialas

Elektroninis riboto slydimo diferencialas (e-LSD) mechaniškai valdo galios perdavimą kiekvienam priekiniam ratui. Tai pagerina vairavimą ir stabilumą posūkiuose dideliu greičiu.

Traukos kontrolė

Traukos kontrolė suteikia KONA N galią dirbti sunkiomis sąlygomis (beveik kaip su 4 varomaisiais ratais). Pasirinkite iš keturių skirtingų režimų (gilus sniegas, sniegas, purvas, smėlis).

Elektroninė stabilumo sistema

Ji stabilizuoja transporto priemonę atliekant posūkius. Jei reikia, sistema stabdo atskirus ratus ir įsikiša į variklio valdymo sistemos veikimą.

 

Vairo stiprintuvas

Ant stovo sumontuota vairo su motorinio stiprintuvo sistema užtikrina transporto priemonės stabilumą važiuojant dideliu greičiu ir leidžia automobiliui akimirksniu reaguoti, kai jis važiuoja lėčiau.

Elektroninio valdymo pakaba

Paspauskite mygtuką ir pakeisite pakabos standumą bei optimizuokite automobilio reakciją įvairiose vairavimo situacijose, kelyje ar lenktynių trasoje.

„N Power Sense“ ašis

Didesnio standumo ir mažesnio svorio priekinė ašis atsiliepia vairuotojui greitai ir tiksliai, pagerindama sukibimą ir suteikdama intuityvesnę vairavimo patirtį.

„N Grin“ pavarų perjungimas

Maksimaliai padidina variklio ir DCT veikimą 20 sekundžių. Tiesiog paspauskite mygtuką ant vairo ir automobilis tiesiogiai persijungs į tinkamiausią pavarą, kad maksimaliai įsibėgėtų.

Pajudėjimo valdymas

Užtikrintas pagreitėjimas: pajudėjimo valdymas apsaugo nuo padangų slydimo ir užtikrina optimalų sukibimą, kai galingai startuojate.

Bekompromisis visureigio vairavimas

Be savo lenktyninių galimybių, visiškai naujasis KONA N savo esybe visgi visureigis. Platus važiavimo ir valdymo funkcijų sąrašas užtikrina nepriekaištingą visureigio vairavimą.

 

Aukštos kokybės stabdžių sistema

Padidinti oro įtraukikliai ant automobilio priekinio buferio, didelės trinties stabdžių apkabos medžiaga, apatinė kreipiamoji ir šilumos skydas maksimaliai padidina stabdymo efektyvumą.

Kėbulo standumas

Pasyvųjį saugumą padidina didesnis kėbulo standumas. Papildomi suvirinimo taškai, patobulinta statramsčio žiedo struktūra ir sustiprintas karkasas apsaugo keleivius susidūrimo metu.

19 colių kaltiniai ratlankiai

Su specialiai sukurtomis padangomis, užtikrinančiomis maksimalų sukibimą su lengvais 19 colių kaltiniais lengvojo lydinio ratlankiais, KONA N pasižymi puikiu našumu, važiuojant įvairiais paviršiais.

 

NAŠUMO RIBAS TYRINĖKITE SAUGIAI

Išbandydami KONA N ribas, galite būti ramūs. „Hyundai SmartSense“ apsaugo jus ir jūsų keleivius naujausiomis pagalbinėmis saugos ir vairavimo funkcijomis.

Nepaisant pagalbos vairuotojui sistemų, vairuotojas privalo stebėti eismą ir valdyti automobilį. Kelio ir oro sąlygos, kelio ženklinimas ir kiti veiksniai gali riboti pagalbos vairuotojui sistemų veikimą.

 

Pagalbinė eismo juostos išlaikymo sistema

Ją suaktyvinus, automobilis važiuoja savo juostos viduriu nuo 0 iki 200 km/val. greičiu greitkeliuose ir miesto gatvėse.

Išmanioji įspėjimo apie greičio apribojimą sistema

Atpažįsta kelio greičio ženklus ir rodo greičio apribojimo ir draudžiamuosius ženklus realiuoju laiku navigacijos sistemos ekrane ir prietaisų skydelyje.

 


Išmanioji pastovaus greičio palaikymo sistema

Laikykitės nustatyto atstumo iki priekyje važiuojančios transporto priemonės, nes išmanioji greičio palaikymo sistema automatiškai sumažina arba padidina greitį iki iš anksto nustatyto lygio.

 

Įspėjimo apie skersinį eismą gale ir galinio susidūrimo išvengimo pagalbos sistema

Važiuojant atbuline eiga iš prasto matomumo zonų, sistema ne tik įspėja vairuotoją, jei transporto priemonė artėja iš šono, bet ir automatiškai įjungia stabdžius.

Susidūrimo blogo matomumo zonoje išvengimo pagalbos sistema

Naudodama du radaro jutiklius apatiniame galiniame buferyje, sistema įspėja jus apie eismą blogo matomumo zonoje. Jei tokioje situacijoje įjungsite posūkio signalą, pasigirs garsinis įspėjimas ir suveiks stabdžiai, kad būtų išvengta susidūrimo.

Priekinio susidūrimo išvengimo pagalbos sistema

Kelio sąlygas priekyje stebėdama kamera ir radariniu jutikliu, ši sistema automatiškai stabdo, kai aptinka staigų priekyje važiuojančio automobilio stabdymą, pėsčiąjį ar dviratininką.