Close

Susipažinkite su TUCSON hibridinėmis versijomis

Elektrifikuotas našumas ir malonus važiavimas
Registruotis bandomajam važiavimui

Platus elektrinių transmisijų pasirinkimas

TUCSON sukurtas taip, kad būtų užtikrintos mažesnės emisijos išlaikant vairavimo malonumą, ir suteikia galimybę rinktis iš plačiausio elektrinių transmisijų asortimento, siūlomo kompaktinių krosoverių segmente.

48 V pusiau hibridinė sistema

48 V pusiau hibridinė sistema padeda taupyti degalus ir sumažinti išskiriamų teršalų kiekį. Ji padeda degimo varikliui, suteikdama jam papildomą sukimo momentą automobiliui greitėjant.

Hibridas

Hibridas yra komplektuojamas su nauju 1,6 litro „T-GDI Smartstream“ benzininiu varikliu ir 44,2 kW elektriniu varikliu bei 1,49 kWh ličio jonų polimerų akumuliatoriumi.

„Plug-in“ hibridas

Benzininis, kai reikia. „Plug-in“ hibridinio automobilio versija turi 1,6 l T-GDI „Smartstream“ benzininį ir 66,9 kW elektrinį variklį. Didžiausia galia – 265 AG, o didžiausias sukimo momentas – 350 Nm.

48 V pusiau hibridinė sistema Hibridas „Plug-in“ hibridas

„Plug-in“ hibridas

Mažataršė „Plug-in“ tipo hibridinė sistema, išlaikanti vairavimo malonumą

„Plug-in“ tipoTUCSON hibride bus naudojama galinga ir efektyvi transmisija. Sistema pagrįsta trečiosios kartos 1,6 litro „T-GDi Smartstream“ varikliu. Jis sujungtas su 66,9 kW elektriniu varikliu, kurio didžiausias sukimo momentas yra 304 Nm, ir 13,8 kWh ličio polimerų akumuliatoriumi. Didžiausia galia – 265 AG, o didžiausias sukimo momentas – 350 Nm.

Įkrovimas

Integruotą 7,2 kW įkroviklį turintį „Plug-in“ tipo TUCSON hibridą galima įkrauti elektromobilių įkrovimo stotelėje arba specialioje įkrovimo stotelėje namuose.

Nuotolinis valdymas

Įkraunamo TUCSON įkrovimą galima lengvai valdyti telefonu naudojant „Bluelink“ programėlę.

Pavarų perjungimo svirtelės

Norite perimti kontrolę? Pasirinkę „Sport“ režimą, galite perjungti pavaras su pavarų perjungimo svirtelėmis.

Hibridas

Visiškai kitoks dizainas. Hibrido techninės savybės.

Naujasis TUCSON hibridas yra komplektuojamas su nauju 1,6 litro „T-GDI Smartstream“ benzininiu varikliu ir 44,2 kW elektriniu varikliu bei 1,49 kWh ličio jonų akumuliatoriumi. Sistema galingiausia transmisijos linijoje, pasižyminčioje 230 PS išeiga ir 350 Nm sukimo momentu – tai reiškia, kad galite maloniai vairuoti ir nesijaudinti dėl degalų sąnaudų.

Energijos srautas

Hibridiniame modelyje sklandžiai perjungiami benzininis ir elektrinis varikliai. Sparčiai greitėjant arba važiuojant įkalnėn, elektrinis ir benzininis varikliai veikia lygiagrečiai, kad padidintų greitėjimą ir sumažintų degalų sąnaudas. Regeneracinio stabdymo sistema įkrauna akumuliatorių naudodama elektrinį variklį automobiliui sulėtinti. Tuomet energija, sukaupta akumuliatoriuje, paleidžia elektrinį variklį, kad jis padėtų pagreitėti, važiuoti įkalnėje arba mažu greičiu.

Viskas ko reikia

„Hyundai TUCSON Hybrid“ puikiai tinka vilkti priekabą. Šis automobilis gali vilkti 750 kg priekabą be stabdžių arba 1650 kg priekabą su stabdžiais.

Pakankamai vietos bagažui

Didesnis bagažo skyrius. Hibridiniame modelyje su pakeltomis sėdynėmis čia tilps 616 litrų, o nulenkus sėdynes – iki 1795 litrų.

48 V pusiau hibridinė sistema

Elektra su vidaus degimo varikliu

Įsigyjant TUCSON galima rinktis benzininio arba dyzelinio variklio modelį – abu variantai pasižymi dideliu našumu. 48 V pusiau hibrido sistema papildo vidaus degimo variklio darbą, sukurdama papildomą sukimo momentą greitėjant ir pradedant važiuoti iš vietos.

Jus dar gali sudominti

Dizainas
Išsamiau

Funkcijos
Išsamiau

Kainos
Peržiūrėkite kainas ir specifikacijas