NAUJA HIBRIDINĖ TRANSMISIJA: DIDESNIS EFEKTYVUMAS IR DAUGIAU GALIOS

Dėl dinaminio tiesioginio įpurškimo benzininio variklio ir akumuliatoriumi varomo galingo elektrinio variklio tandemo naujasis „Santa Fe Hybrid“ degalų ekonomiškumą perkelia į kitą lygį. Jums nereikės įkrauti akumuliatoriaus ar keisti vairavimo įpročių. Hibride sklandžiai perjungiami benzininis ir elektrinis varikliai, o kartais jie abu naudojami lygiagrečiai.

 

Galingas elektrinis variklis

Mėgaukitės elektriniu greitėjimu. 44,2 kW elektrinis variklis sukuria aukštą sukimo momentą ir užtikrina didelį efektyvumą. Automobiliui tai leidžia įspūdingai įsibėgėti pajudėjus iš vietos.

Ličio jonų polimerų akumuliatorius

Puikiomis įkrovimo / iškrovimo savybėmis pasižymintis 1,49 kWh akumuliatorius leidžia maksimaliai efektyviai važiuoti elektriniu režimu ir kaupti energiją.

 

Nauja 6 laipsnių automatinė pavarų dėžė

Naujai sukurta 6 laipsnių automatinė pavarų dėžė užtikrina geresnį transmisijos veikimą ir didesnį degalų efektyvumą, palyginti su ankstesniu modeliu.

Erdvę taupanti naujoji platforma

Naujoji platforma leido įrengti akumuliatoriaus bloką po keleivio sėdyne, tokiu būdu padidinant efektyvumą be jokių erdvės nuostolių kabinoje ar bagažo skyriuje.

 

Energijos srautas

Hibridiniame modelyje sklandžiai perjungiami benzininis ir elektrinis varikliai. Sparčiai greitėjant arba važiuojant įkalnėn, elektrinis ir benzininis varikliai veikia lygiagrečiai, kad padidintų greitėjimą ir sumažintų degalų sąnaudas. Regeneracinio stabdymo sistema įkrauna akumuliatorių naudodama elektrinį variklį automobiliui sulėtinti. Tuomet energija, sukaupta akumuliatoriuje, paleidžia elektrinį variklį, kad jis padėtų pagreitėti, važiuoti įkalnėje arba mažu greičiu.