Parduodamų modelių skaičius ribotas. Jei reikia daugiau informacijos, kreipkitės į artimiausią „Hyundai“ įgaliotąjį atstovą.
Moderniausios „Hyundai SANTA FE“ hibridinės ir iš tinklo įkraunamos hibridinės jėgainės leidžia sumažinti CO2 emisiją ir naudoti mažiau degalų.
Novatoriškos visiškai lygiagrečiai veikiančios hibridinės pavaros sistemos, kurią sudaro naujas 180 AG 1,6 litro T-GDi variklis ir 66,9 kW elektrinis variklis, išvystoma bendra galia siekia 265 AG. Galingas 13,8 kWh akumuliatorius leidžia persijungti į elektrinį režimą vienu mygtuko paspaudimu. Pasiekus galimą nuvažiuoti elektriniu režimu atstumą automobilis sklandžiai persijungia į benzininio variklio režimą, kad galėtumėte keliauti toliau, o vėliau įkrauti prijungę automobilį prie elektros lizdo.
Dėl pažangios transmisijos technologijos savo naująjį „SANTA FE Plug-in Hybrid“ įkrausite greitai ir patogiai. Jei automobilį esate prijungę namie, galite suplanuoti įkrovimą nuotoliniu būdu naudodami išmanųjį telefoną ir „Bluelink®“*, kad būtų kraunama mažos paklausos valandomis, kai taikomi palankesni tarifai.
Atsižvelgiant į jūsų namų elektros tinklo savybes arba viešosios įkrovimo stotelės tipą, „SANTA FE Plug-in Hybrid“ gali būti įkraunamas įvairiais būdais, pavyzdžiui, naudojant įkrovimo stotelę namuose arba AC įkrovimo stotelę.
Naujoji platforma leido įrengti akumuliatoriaus bloką po priekinio keleivio sėdyne, tokiu būdu padidinant efektyvumą be jokių erdvės nuostolių kabinoje ar bagažo skyriuje. SANTA FE įkraunamas hibridas gali vilkti 750 kg priekabą be stabdžių arba 1650 kg priekabą su stabdžiais.
Dėl dinaminio tiesioginio įpurškimo benzininio variklio ir akumuliatoriumi varomo galingo elektrinio variklio tandemo „SANTA FE Hybrid“ degalų ekonomiškumą perkelia į kitą lygį. Jums nereikės įkrauti akumuliatoriaus ar keisti vairavimo įpročių. Hibride sklandžiai perjungiami benzininis ir elektrinis varikliai, o kartais jie abu naudojami lygiagrečiai.
Su SANTA FE hibridu puikiausiai galima vilkti priekabą. Šis automobilis gali vilkti 750 kg priekabą be stabdžių arba 1650 kg priekabą su stabdžiais. Dar galima papildomai uždėti 100 kg krovinį ant automobilio stogo bėgelių.
„SANTA FE Hybrid“ varo 1,6 litro T-GDi „Smartstream“ benzininis tiesioginio įpurškimo variklis su turbokompresoriumi ir 44,2 kW elektrinis variklis, kurį maitina 1,49 kWh ličio jonų polimerų akumuliatorius. Komplektuojamas su dviejų arba keturių varomųjų ratų sistema. Bendras galingumas – 230 AG.