NETRUKUS – NAUJASIS „PLUG-IN“ TIPO „TUCSON“ HIBRIDAS

Naujajame „Plug-in“ tipo „Tucson“ hibride bus naudojama galinga ir efektyvi transmisija. Sistema pagrįsta trečiosios kartos 1,6 litro „T-GDi Smartstream“ varikliu. Jis sujungtas su 66,9 kW elektriniu varikliu, kurio didžiausias sukimo momentas yra 304 Nm, ir 13,8 kWh ličio polimerų akumuliatoriumi. Abu varikliai, benzininis ir elektrinis, pasižymi 265 PS didžiausia galia ir 350 Nm didžiausiu sukimo momentu.

 

Mažataršė „Plug-in“ tipo hibridinė sistema, išlaikanti vairavimo malonumą

Naujajame „Plug-in“ tipo „Tucson“ hibridiniame modelyje įrengta „Active Air Flap“ sistema, reguliuojanti oro įsiurbimą priklausomai nuo variklio aušinamojo skysčio temperatūros, automobilio greičio ir kt. Šios funkcijos paskirtis – sumažinti oro pasipriešinimą ir padidinti degalų naudojimo efektyvumą.

Važiuojant mažu greičiu, naujasis „Plug-in“ tipo „Tucson“ hibridas varomas tik elektriniu varikliu – taip važiuojama tyliau ir visiškai nenaudojami degalai. Paspaudę atitinkamą mygtuką, vairuotojai taip pat gali rinktis naudoti tik elektrą ir gauti naudos iš 50 km viršijančios elektrinės ridos*. Integruotą 7,2 kW įkroviklį turintį „Plug-in“ tipo „Tucson“ hibridą galima įkrauti elektromobilių įkrovimo stotelėje arba specialioje įkrovimo stotelėje namuose.

* Vidaus įvertis pagal pasaulinę suderintą lengvųjų transporto priemonių bandymų procedūrą (WLTP).

 

 

Dėl sumanaus aukštos įtampos akumuliatoriaus įrengimo kėbulo apačioje „Plug-in“ tipo „Tucson“ hibridiniame modelyje lieka daug erdvės kojoms. Galinėse sėdynėse sėdintys keleiviai gali mėgautis 955 mm vieta kojoms. Be to, palyginti su ankstesniu „Tucson“ modeliu, bagažinė yra talpesnė – iš viso 558 litrai (+9 %), kai sėdynės ištiestos, ir iki 1737 litrų (+15 %), kai sėdynės sulenktos.

Naujasis „Tucson“ „Plug-in“ hibridinis automobilis su prabangia „Premium“ arba sportiška „N Line“ įranga.

Hyundai įgaliotieji atstovai