Close

Naujasis „Hyundai KONA“ išsiskiria drąsiu dizainu ir gausiomis funkcijomis

Ikoniškiausią miestui skirtą visureigį „Hyundai“ pradėjo kurti nuo elektromobilio varianto, kad į visą KONA modelių gamą perkeltų technologijomis paremto dizaino koncepciją. Visos keturios subkompaktinio miesto visureigio versijos – elektromobilis, su vidaus degimo varikliu, hibridas ir sportiškas „N Line“ – turi bendrą universalią architektūrą, tačiau kiekvienas pasižymi unikaliu stiliumi.

„Hyundai Motor Company“ parodė savo naujos kartos KONA subkompaktinio miesto visureigio futuristinį dizainą, kilusį iš elektromobilio. Patobulintas modelis turės keturias versijas – elektromobilį (EV), hibridą (HEV), su vidaus degimo varikliu (ICE) ir sportinį „N Line“.

Su savo naujuoju KONA „Hyundai Motor“ tęsia savo įsipareigojimą kurti tvarų mobilumą ir technologijomis paremtą dizainą.

Patobulintas KONA ne tik dinamiškesnis, bet ir talpesnis

 Naujasis KONA yra didesnis, tačiau vis dar miestui skirtas visureigis, kurio ryški stilistika kalba apie geresnę dinamiką ir į vairuotoją orientuotą saloną. Salono erdvei padidinti naujasis modelis pailgėjo iki 4355 mm, t. y. jis yra 150 mm ilgesnis už pirmtaką, gamintą ant elektromobilio bazės. Lyginant su ankstesniu modeliu, jis 25 mm platesnis ir turi 60 mm didesnį atstumą tarp ašių, tačiau neprarado savo ikoniško dizaino.

Skirtingai nuo daugumos modelių, kurių gamoje yra įvairios transmisijos, KONA dizainas pradėtas kurti nuo elektromobilio ir po to pritaikytas ICE, HEV ir „N Line“ versijoms. Toks netradicinis požiūris leido „Hyundai“ pritaikyti į technologijas orientuotą dizainą visuose KONA versijose. Nepaisant bendros architektūros, EV, ICE/HEV ir sportiškojo „N Line“ versijos pasižymi savitu futuristiniu stiliumi.

Visiškai naujo KONA aerodinamiškumas pasiekiamas lygios savitai atrodančios priekinės dalies tūriu. Priekinės dalies tūrį išryškina horizontalios žibintų linijos iš LED pikselių. EV modelyje „Hyundai“ pirmą kartą panaudojo horizontalų vientisą LED pikselių žibintą, suteikiantį elektromobiliui išskirtinumo. KONA naudojami parametriniai pikseliai – išskirtinis „Hyundai“ dizaino elementas iš populiarios EV modelių linijos.

Nepaisant futuristinės išvaizdos, naujasis KONA neleis pamiršti, kad tai yra visureigis. Jo dinamišką stilių pabrėžia ryškiai išlenktų ratų arkų apdailos detalės, kurios, susijungdamos su priekinių ir galinių žibintų elementais, perteikia tvirtą KONA charakterį.

Visiškai naujame KONA gausu daugiamačių paviršių. Aštrus įstrižas išlenkimas šonuose susilieja su matinio chromo apdailos juostomis nuo apatinės langų linijos iki galinio aptako, sukurdamas visą automobilį juosiantį kontūrinę juostą. Gale yra dar vienas vientisas horizontalusis žibintas, taip pat aukštai sumontuotas stabdymo žibintas (HMSL), kuris sklandžiai integruotas į matinio chromo galinį aptaką.

Skirtingų transmisijų modeliai yra kelių stilių. Elektromobilyje panaudoti pikselių grafikos elementai ant priekinių grotelių ir galinio buferio, 19 colių lengvojo lydinio ratlankių dizaine taip pat matoma pikselių grafika. Apačioje visą automobilį juosia juoda linija, kuri atsikartoja juoduose šoninių veidrodėlių korpusuose ir juodame stoge iš pasirenkamos įrangos. ICE ir HEV versijose yra ryškus tvirtas buferis ir dugno apsauga bei juodos ratų arkų apdailos. „N Line“ versijoje yra juodi šoniniai veidrodėliai ir stogas iš pasirenkamos įrangos, sparno formos galinis aptakas. Jo priekinės ir galinės dalies dizainas agresyvesnis su žemą stovėseną paryškinančiu sparno formos buferiu, išskirtiniais 19 colių lengvojo lydinio ratlankiais, dvigubu duslintuvu ir sidabrinėmis šoninėmis juostomis.

Gyvenimo būdą atitinkantis ir vairuotojui patogus salono išplanavimas bei praktiškos funkcijos

Naujojo KONA erdvesniame salone daug praktiškų funkcijų, leidžiančių pritaikyti automobilį įvairiausiam gyvenimo būdui. Iš elektromobilio kilusioje universalioje automobilio architektūroje panaudotas sportinis išplanavimas su slankiojančia centrine konsole kuria neperkrautą ir platų KONA saloną, suteikiantį universalią erdvę vairuotojui ir keleiviams.

12,3 colio dvigubas platus ekranas su iškeltu valdymo moduliu sukuria aukštųjų technologijų įspūdį. Nuotaiką kuriantis salono apšvietimas sustiprina vairuotojo ir keleivių patirtį bei patogumą. Elektroninę pavarų perjungimo svirtį perkėlus iš centrinės konsolės ant vairo, salono viduryje atsirado papildomos vietos daiktams.

Antros eilės neišlenkta vientisa sėdynė pabrėžia KONA 21-ojo amžiaus miesto dizaino estetiką. Šis optimaliai praktiškas ir patogus salonas kuria unikalią patirtį. Už antros eilės sėdynės ir pakankamai daug vietos bagažui.

Daugiau detalių apie naująjį „Hyundai KONA“ atskleisime artimiausiu metu.