
DIDELĖ GALIA. ILGAS NUVAŽIUOJAMAS ATSTUMAS. JAUDINANTIS ĮSIBĖGĖJIMAS
Visiškai elektrinė transmisija, sukurianti 395 Nm sukimo momentą, startuoja žaibiškai, todėl vairuoti šį sportinį miesto krosoverį yra tikras malonumas – įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/h tik per 7,9 sekundės. Galimos dvi skirtingos transmisijos versijos: 39,2 kWh (nuvažiuojamas atstumas – 305 km*) arba 64 kWh akumuliatoriaus versija (nuvažiuojamas atstumas – 484 km*).
* Didžiausias nuvažiuojamas 305 km atstumas 39,2 kWh akumuliatoriaus versijai atsižvelgiant į WLTP ciklą. Didžiausias nuvažiuojamas 484 km atstumas 64 kWh akumuliatoriaus versijai atsižvelgiant į WLTP ciklą. Nuvažiuojamas atstumas gali skirtis, atsižvelgiant į kelio sąlygas, jūsų vairavimo stilių ir temperatūrą.

* Naudojant 64 kWh versijos akumuliatorių. „KONA Electric“ bendras nuvažiuojamas atstumas yra 484 km. Duomenys nurodyti remiantis WLTP nuostatomis, kurios taikomos apskaičiuojant Europos keleivinių transporto priemonių degalų ir energijos sunaudojimą, nuvažiuojamą atstumą bei taršos emisijas.** Iki 80 % įkrovos būklės, kai įkraunama 100 kW nuolatinės srovės įkrovimo stotelėje.

Ličio jonų polimerų akumuliatorius
Lyginant su įprastais akumuliatoriais, „KONA Electric“ ličio jonų polimerų akumuliatorius pasižymi mažesniu jautrumu atminties efektui ir dideliu įkrovimo efektyvumu.

Elektrinis variklis
64 kWh akumuliatorius, sujungtas su elektriniu varikliu, pasiekia 204 AG (150 kW) galią. 39,2 kWh akumuliatorius komplektuojamas su elektriniu varikliu, kuris pasiekia 136 AG (100 kW) galią.
Pažangi technologija – išmanus vairavimas
Nuvažiuojamą atstumą galite padidinti „KONA Electric“ rekuperacinėmis stabdymo sistemomis, kurios leidžia išnaudoti elektrinio variklio stabdymo energiją akumuliatoriui įkrauti.

Reguliuojamas rekuperacinis stabdymas
Optimizuotos stabdžių sistemos leidžia išnaudoti visus rekuperacinio stabdymo privalumus ir padeda palaikyti optimalų „KONA Electric“ įkrovos lygį. Vairuotojas gali patogiai keisti regeneracinio stabdymo nuostatas už vairo esančiomis perjungimo mentelėmis.

1 mentelės režimas
Be to, perjungimo mentelėmis galima aktyviai stabdyti automobilį. Tereikia patraukus laikyti kairiąją perjungimo mentelę. Taip galima lėtinti automobilį iki visiško sustojimo nespaudžiant stabdžių pedalo.

Išmanusis rekuperacinis stabdymas
Išmanioji rekuperacinio stabdymo sistema, naudodama integruotą radaro jutiklį, automatiškai reguliuoja rekuperacinio stabdymo funkciją pagal esamas eismo sąlygas. Be to, ji aptinka, kai „KONA Electric“ ima važiuoti į kalną arba leistis nuokalne, ir atitinkamai sureguliuoja rekuperacinį stabdymą.