Close

Naujasis SANTA FE

Viskam atviras. Pasirodys 2024 m. vasarą

Nuotraukoje yra prototipas, prekyboje automobilių dar nėra. Kai kurios funkcijos, spalvos, medžiagos, priedai ir specifikacijos serijiniame modelyje gali skirtis arba jas bus galima užsisakyti kaip pasirinktinę įrangą.

Gyvenimo mieste ir išvykų į gamtą pusiausvyra

Prieš 23 metus rinkoje pasirodęs SANTA FE tapo kultiniu visureigiu, užkariavusių milijonų vairuotojų širdis visame pasaulyje. Radikaliai pasikeitęs penktos kartos SANTA FE sukurtas tiems, kurie nori kasdienį gyvenimą paversti nepaprastu.

Atviras didesniam efektyvumui

Naujieji SANTA FE bus hibridai ir įkraunami hibridai su 1,6 benzininiu varikliu su turbokompresoriumi.

Kampuotos formos ir ilgas tarpuašis

Tvirtas, tačiau subtiliai išbaigtas kėbulo dizainas, puikiai tinka tiek mieste, tiek gamtoje.

Gerai atrodysite ir geriau matysite

Nauji plačiakampiai projekciniai LED priekiniai žibintai skleidžia natūralios spalvos šviesą ir užtikrina puikų matomumą, pasižymi ilga eksploatavimo trukme ir turi automatinę išmaniųjų tolimųjų šviesų funkciją.

Kėbulas

Tvirto visureigio įvaizdis atspindi augančią tendenciją leisti laiką gamtoje

Paskutinį kartą keisdami SANTA FE modelį 2018 metais, „Hyundai Motor“ pasirinko neįprastą dizaino strategiją, pradėdami nuo galinių durų padidinimo, kad būtų patogiau nuvykus į gamtą, ir nuo jų pereidami prie kėbulo dizaino. Toks sprendimų kelias pasirinktas reaguojant į grįžtamąją informaciją, gautą iš laisvalaikį gamtoje mėgstančių leisti klientų.

Salonas

Atsipalaidavimui pritaikytos sėdynės

Viena iš išskirtinių savybių – atlošiamos pirmosios eilės sėdynės su kojų atramomis, kuriose keleiviai gali pailsėti.

Daugiau komforto galimybių

SANTA FE gali būti penkiavietis, šešiavietis arba septynvietis. Šešiaviečio antros eilės sėdynės yra su porankiais ir automatiškai atlenkiamos. Trečios eilės sėdynės taip pat atsilošia.

Dviejų galų daiktadėžė centrinėje konsolėje

„Hyundai Motor“ pirmieji pasaulyje sukūrė daiktadėžę, kuria gali naudotis priekyje ir gale sėdintys keleiviai. Ši naujoviškos konstrukcijos daiktadėžė leidžia visiems automobilio keleiviams patogiai pasiekti savo daiktus.

Sterilizavimas UVC spinduliais

Keleivio pusės priekinės dėtuvės viršuje yra padėklas, ant kurio galima sterilizuoti dažnai naudojamus daiktus, pvz., telefonus, pinigines ir kt., ir taip palaikyti higieną automobilyje.

Sauga

Proaktyvios pagalbos vairuotojui ir saugos funkcijos

 

Pagalbinė sistema priekiniam susidūrimui išvengti (FCA 2) įspėja ir įjungia avarinį stabdymą, jei priekyje važiuojantis automobilis staiga ima stabdyti arba jei kyla pavojus susidurti.

Su navigacijos sistema veikianti išmanioji pastovaus greičio palaikymo sistema (NSCC 2) padeda išlaikyti saugų greitį įvažiuojant į posūkius greitkelio ruožuose. Pagalbinė vairavimo greitkelyje sistema (HDA 2) padeda išlaikyti nustatytą greitį ir atstumą iki priekyje važiuojančio automobilio. Ji taip pat padeda persirikiuoti važiuojant greitkeliu, o taip pat padeda išlaikyti automobilį eismo juostos viduryje.

Iš kitų SANTA FE pagalbos vairuotojui ir saugos funkcijų reikia paminėti pagalbinę išmaniąją greičio mažinimo sistemą, susidūrimo su pagrindiniu keliu važiuojančiu automobiliu važiuojant atbuline eiga prevencijos sistemą, 360° aplinkinio vaizdo monitorių, pagalbinę išmaniąją statymo per nuotolį sistemą ir pagalbinę saugaus išlipimo sistemą.

Dešimt saugos oro pagalvių aukščiausio lygio saugumui

Paprastai rinkdamiesi automobilį, klientai nesidomi kiek saugos oro pagalvių jame yra. Taip būna kol kas nors neatsitinka. SANTA FE turi 10 saugos oro pagalvių optimaliai apsaugai kritinėse situacijose. Tai šoninės antros eilės sėdynių, vairuotojo kelių, šoninė viduryje, taip pat dvi priekyje, dvi šonuose ir dvi užuolaidinės pagalvės, kurios apsaugo ir trečios eilės sėdynes.

Naujienlaiškis

Sekite naujienas

Registruokitės, ir arčiausiai jūsų esantis pardavėjas jus informuos, kai bus paskelbtos naujo SANTA FE techninės specifikacijos ir įranga bei prasidės išankstinė prekyba!

"*" indicates required fields

This field is for validation purposes and should be left unchanged.