
DUK APIE „BLUELINK®“: ATSAKYMAI Į JŪSŲ KLAUSIMUS
1) Automobilyje išsaugojau savo sukurtą vairuotojo profilį. Ar galiu jį susieti su „Bluelink“ programėle?
Taip, turėtumėte susieti savo vairuotojo profilį su „Bluelink“. Tuomet galėsite siųsti, pavyzdžiui, adresus ar dominančių vietų informaciją iš programėlės į savo automobilį. Naudodami programėlę taip pat galite keisti automobilio nuostatas ir siųsti informaciją į kitą „Hyundai“ automobilį, kuriame veikia „Bluelink“.
2) Ar „Bluelink®“ naudoja mano išmaniojo telefono mobiliuosius duomenis?
Ne, automobilyje yra įdėta kita SIM kortelė.
3) Ar įmanoma „Bluelink®“ naudoti privačiu režimu?
Taip, šią parinktį galite nustatyti naršymo meniu. „Bluelink®“ naudojant privačiu režimu kai kurios funkcijos bus apribotos.
4) Ketinu parduoti automobilį, kaip man ištrinti savo paskyrą?
Deaktyvinkite „Bluelink®“ savo automobilyje. Tokiu būdu bus atkurti gamykliniai sistemos parametrai.
5) Naudoju du telefonus – darbinį ir asmeninį. Ar galiu užregistruoti automobilį dviejuose telefonuose?
Taip, pagrindinis vartotojas gali užregistruoti savo transporto priemonę. Tačiau vieną transporto priemonę galima užregistruoti tik 5 įrenginiuose.
6) Pamiršau savo PIN kodą. Ką turėčiau daryti?
Galite nustatyti PIN kodą iš naujo naudodami programėlę.
7) Ar „Bluelink®“ taikoma garantija?
Taip, „Bluelink®“ taikoma automobilio garantija.
8) Ar turiu naudoti visas „Bluelink®“ funkcijas?
Ne, programėlę galite naudoti pagal individualius pageidavimus.
9) Ketinu vykti į Lenkiją. Ar galėsiu čia naudoti „Bluelink®“?
„Bluelink®“ galima naudoti visoje Europoje* pasitelkiant nemokamas tarptinklinio ryšio paslaugas.
* Airijoje, Austrijoje, Bulgarijoje, Čekijos Respublikoje, Danijoje, Estijoje, Graikijoje, Ispanijoje, Italijoje, Kipre, Kroatijoje, Latvijoje, Lenkijoje, Lietuvoje, Liuksemburge, Maltoje, Nyderlanduose, Portugalijoje, Prancūzijoje, Rumunijoje, Slovakijoje, Slovėnijoje, Suomijoje, Švedijoje, Vengrijoje, Vokietijoje.
10) Ar galiu pakeisti savo slaptažodį?
Taip, tai galite padaryti išmaniojo telefono programėlėje. Atidarykite prisijungimo puslapį ir eikite Search password (Paieškos slaptažodis) meniu apačioje.
11) Negaliu gauti GPS signalo. Ką galiu padaryti?
Įjungus variklį GPS signalas paprastai atpažįstamas greitai. Be to, dėl radijo bangų, perduodamų iš GPS palydovų, pobūdžio prastas priėmimas gali būti dėl užblokuoto GPS, pvz., tuneliuose ir kt. Jei net atvirose vietose palydovo signalo priėmimas yra prastas, susisiekite su „Hyundai“ priežiūros specialistais.
12) Nenoriu naudoti visų paslaugų, nes nenoriu dalytis visais savo duomenimis. Ar įmanoma naudoti tik kai kurias nuotolines paslaugas?
Išmaniajame telefone galite pasirinkti, kurias paslaugas norite naudoti. Eikite į paskyros meniu ir pasirinkite įjungimo / išjungimo meniu paslaugas, kurias norite naudoti.
13) Negaliu sušildyti elektrinio automobilio.
Nuotolinė klimato kontrolė pasirenkama iš programėlės: Remote (Nuotolinis) ir raskite HVAC nustatymų piktogramą (šildymo, vėdinimo ir oro kondicionavimo nustatymai). Šią funkciją galima naudoti tik tuo atveju, jei: visos durys užrakintos, stogas ir bagažinė uždaryti, pavara išjungta, baterijos įkrovos lygis nėra mažesnis nei 10 %.
Taip pat galite iš anksto pašildyti savo automobilį, jei planuojate išvykimo laiką naudodamiesi „Bluelink“ programa arba automobilio viduje esančiu jutikliniu ekranu.
14) Pakeičiau telefoną ir dabar vėl įjungiu programėlę. Ar turiu iš naujo sukurti savo paskyrą ir įvesti automobilio duomenis?
Ne, visa jūsų informacija yra programėlėje. Turite prisijungti naudodami savo el. pašto adresą ir slaptažodį.