Trys nauji „Hyundai“ modeliai pademonstravo įspūdingus rezultatus „Euro NCAP“ bandymuose: visiškai elektrinis IONIQ 5 ir TUCSON gavo aukščiausią 5 žvaigždučių įvertinimą, o „Hyundai BAYON“ pelnė 4 žvaigždutes.

„Euro NCAP“ saugos bandymuose transporto priemonės vertinamos pagal šias keturias kategorijas: suaugusio keleivio, vaiko keleivio, pažeidžiamo eismo dalyvio ir pagalbinių saugos sistemų efektyvumo. Penkiomis žvaigždutėmis įvertintas „Hyundai TUCSON“ pasiekė ypač gerų rezultatų suaugusio keleivio ir vaiko keleivio kategorijose. IONIQ 5 taip pat puikiai pasirodė šiose kategorijose, be to, buvo įvertintas už pagalbinių saugos sistemų efektyvumą. Vertinant BAYON, jis ypač gerai pasirodė vaiko keleivio kategorijoje.

 

TUCSON bandymų rezultatai

IONIQ 5 bandymų rezultatai

BAYON bandymų rezultatai

 

„Aukščiausias TUCSON ir IONIQ 5 įvertinimas penkiomis žvaigždutėmis „Euro NCAP“ saugos bandymuose įrodo, kad „Hyundai“ automobiliai yra ne tik ateities mobilumo pavyzdys, bet ir vieni saugiausių Europoje.

„Euro NCAP“ rezultatai dar kartą patvirtina „Hyundai“ įsipareigojimą savo klientams ir kitiems eismo dalyviams užtikrinti aukšto lygio saugumą ir pažangiomis technologijomis pagrįstus mobilumo sprendimus.“

Andreas-Christoph Hofmann, „Hyundai Motor Europe“ rinkodaros ir produktų viceprezidentas.

 

 

„Smart Sense“: saugos funkcijų paketas „Hyundai“ automobiliuose

„Hyundai“ modeliai pasižymi „Hyundai Smart Sense“ aktyviosios saugos ir pagalbos vairuotojui sistemomis. Be septynių oro pagalvių, patobulintų taip, kad priekyje sėdintys keleiviai būtų dar saugesni,

atnaujintame TUCSON saugos pakete dabar yra saugos įranga, kuri greitkelyje padeda reguliuoti greitį, išlaikyti atstumą iki priekyje važiuojančio automobilio ir laikytis eismo juostos. Vairuotojas gali matyti galinį vaizdą prietaisų skydelyje, kai įjungtas posūkio signalas. TUCSON taip pat puikuojasi „Junction Turning“ funkcija, kuri dar labiau padidina saugą padėdama išvengti susidūrimų sankryžose sukant į kairę.

IONIQ 5 yra pirmasis „Hyundai“ modelis, kuriame buvo įdiegta „Highway Driving Assist 2“ sistema. Ji leidžia patogiau važiuoti greitkeliu, nes apjungia navigacija paremtą išmaniąją pastovaus greičio palaikymo, pagalbinę eismo juostos išlaikymo ir 2 lygio autonominio vairavimo funkcijas. Ši sistema naudoja priekinę vaizdo kamerą, radaro jutiklius ir navigacijos duomenis, kad kontroliuotų greitį, kryptį ir važiavimo atstumą, taip pat padėtų vairuotojui persirikiuoti į kitą eismo juostą.

Kaip ir kituose modeliuose iš „Hyundai“ visureigių šeimos, BAYON automobiliuose pirmenybė teikiama saugai, todėl į standartinę komplektaciją įeina daugybė „Smart Sense“ funkcijų. Be to, kad padeda saugiau vairuoti greitkeliuose, vairuotojo įspėjimo funkcija gali atkreipti vairuotojo dėmesį aptikusi mieguistumą ar išsiblaškymą už vairo. O įsėjimo apie priekyje esančios transporto priemonės pajudėjimą sistemą įspėja vairuotoją, kai jis nepakankamai greitai reaguoja į priekyje važiuojančią transporto priemonę.

„Hyundai“ gamina modelius, kurie nepaliauja džiuginti geriausiais rezultatais „Euro NCAP“ saugos bandymuose. TUCSON ir IONIQ 5 papildė ankstesnių „Hyundai“ modelių, pelniusių aukščiausią penkių žvaigždučių įvertinimą, gretas, kuriose yra „i30“, KONA, SANTA FE, IONIQ ir NEXO.

 

 

Apie „Euro NCAP“

„Euro NCAP“ organizuoja naujų transporto priemonių susidūrimų ir saugos bandymus ir pateikia automobilių vartotojams objektyvų, nepriklausomą kai kurių populiariausių Europoje parduodamų automobilių saugos įvertinimą. 1997 m. įkurta ir kelių Europos vyriausybių, automobilių, vartotojų ir draudimo organizacijų remiama „Euro NCAP“ greitai tapo katalizatoriumi, skatinančiu iš esmės gerinti naujų automobilių konstrukcinį saugumą.

www.euroncap.com