Close

„Inchcape“ iš valdomo prekės ženklų portfelio išima „Hyundai“

Naujų ir naudotų automobilių prekybos bendrovė „Inchcape Motors“ nuo balandžio mėnesio nebeatstovauja „Hyundai“ prekės ženklui Lietuvoje. Toks sprendimas priimtas siekiant optimizuoti turimų prekės ženklų portfelį ir įvertinus sąnaudas, susijusias su gamintojo lūkesčiais dėl investicijų į „Hyundai“ prekės ženklą.

„Bemaž du dešimtmečius buvome įgaliotieji koncerno „Hyundai“ atstovai Lietuvoje. Per šį laikotarpį vartotojams pristatėme visą gamą naujų „Hyundai“ modelių, stebėjome prekės ženklo stiprėjimą ir buvome šio proceso dalis. Pernai mūsų atstovaujamų prekės ženklų portfelis pasipildė BMW ir MINI, todėl peržiūrėjome verslo strategiją ir nusprendėme, kad prioritetą teiksime tiems, kurių atstovavimui turime išskirtines teises. „Hyundai“ Lietuvoje turi tris atstovus ir, verslo požiūriu, tokio veiklos modelio investicijų grąža nėra pati patraukliausia“, – pažymi „Inchcape“ marketingo vadovė Živilė Baltulionytė.

Tačiau „Inchcape“ ir toliau ketina klientams teikti „Hyundai“ serviso paslaugas Vilniuje ir Klaipėdoje.