„Hyundai Motor“ keičia „Kona Electric“ oficialų vienu įkrovimu nuvažiuojamo atstumo vertinimą pagal WLTP bandymų metodiką.

Visi nauji automobiliai, parduodami Europos Sąjungoje, turi būti išbandyti pagal naują WLTP (angl. Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure) metodiką. Ją prižiūri ir atlieka atitinkamos institucijos. Bandant „Kona Electric“ elektromobilį ir siekiant nustatyti tikslų jo nuvažiuojamą atstumą, nepriklausoma organizacija per klaidą pritaikė netinkamą bandymų metodiką ir vėliau patvirtino gautus rezultatus. Pagal WLTP metodiką „Kona Electric“ per ilgai buvo bandomas miesto ciklu, kai yra mažas greitis ir pasireiškia žemas energijos suvartojimas. Todėl buvo nustatytas per didelis elektromobilio nuvažiuojamas atstumas.

„Kona Electric“ su 39 kWh baterija pagal naujus skaičiavimus vienu įkrovimu nuvažiuoja 289 kilometrus. Tuo tarpu „Kona Electric“ su 64 kWh baterija vienu įkrovimu pagal naujus skaičiavimus gali nuvažiuoti 449 kilometrus.

Bandymų nenuoseklumą pavyko nustatyti dėl šiuo metu vykdomos „Hyundai“ homologacijos. Situacija yra sprendžiama ir netrukus bus paskelbtos visos išvados.

„Hyundai“ susirūpino, kad oficialiai pripažintas nuvažiuojamas atstumas turi būti perskaičiuojamas ir į šį klausimą žiūri rimtai. Kitų „Hyundai“ automobilių ši situacija nepalietė.