• Naujojo „Hyundai i20“ dizainą įkvėpė „Hyundai Sensuous Sportiness“ dizaino kalba.
  • Pirmą kartą tarp „i20“ modelių atsirado 48 V lengvųjų hibridų linija su ekonomiškomis benzino sąnaudomis.
  • „Hyundai i20“ modeliai turi naują informacijos ir pramogų sistemą, prisijungimo galimybes ir garso įrangą, kurie iškelia naujus kriterijus šiam segmentui.
  • „Hyundai i20“ aprūpintas pažangia saugos įranga „Hyundai SmartSense“
  • 2021 metais „i20“ modelių asortimentą papildys naujieji „N Line“ ir „N“ modeliai.

 

Naujasis „Hyundai i20“ – tai trečioji populiariojo modelio karta, iškelianti B segmentui naujus kriterijus. Pirmasis „i20“ buvo pristatytas 2008 metais. Pagrindiniai šio modelio ypatumai – kokybė, patikimumas ir praktiškumas. Tai vienas geriausiai Europoje perkamų „Hyundai“ modelių. „Hyundai i20“ gaminamas Turkijoje, Izmito gamykloje.

Palyginti su pirmtaku, naujasis „i20“ yra dar sportiškesnis: ši naujovė yra 1 450 mm (–24 mm) aukščio, 1 775 mm (+30 mm) pločio ir 4 040 mm (+5 mm) ilgio. Važiuoklės bazė – 2 580 mm (+10 mm). Galutinį akcentą suteikia naujo dizaino aliumininiai 17 colių ratlankiai. Bagažinės talpa – 351 litras, taigi, 25 litrais daugiau nei anksčiau.

 

 

„Hyundai i20“ yra visiškai naujo dizaino, kuris suteikia jam dar ryškesnę išvaizdą. Pleišto formos šoninis profilis atskleidžia energingą šio modelio prigimtį. Ekspresyvi šoninė linija baigiasi unikaliai suformuota C atrama. Nauji galiniai žibintai susilieja automobilio gale, pabrėždami jo plotį ir charakterį. Naujasis dizainas atskleidžia šiuolaikiškumą ir leidžia pajusti „Premium“ klasės įtaką.

Dėl didesnės „Hyundai i20“ važiuoklės bazės ir automobilio pločio gale sėdintys keleiviai turės daugiau vietos. Erdvus salonas suteikia vairuotojui geresnį matomumą. Naujasis prietaisų skydelis yra įspūdingo dizaino, kartu su durelių apdaila pabrėžiantis automobilio platumą. Dizainui įkvėpimo buvo semtasi iš gamtos. Tamsiuoju paros metu „i20“ keleiviai galės džiaugtis maloniu salono apšvietimu LED šviestuvais.

 

Naujojo „i20“ informacijos ir pramogų sistema, prisijungimo galimybės ir garso įranga iškelia naujus kriterijus šiam segmentui

Naujasis „Hyundai i20“ turi geriausias savo klasėje prisijungimo galimybes ir komforto įrangą. „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ jau galima naudoti belaidžiu būdu su 8 colių informacijos ir pramogų sistema, naudojantis išmaniųjų telefonų „iOS“ ir „Android“ funkcijomis. Naujasis 10,25 colio skaitmeninis prietaisų skydelis ir navigacijai naudojamas spalvotas jutiklinis 10,25 colio ekranas vizualiai sujungti tarpusavyje. Jutiklinį ekraną galima padalyti į kelias dalis, kad vienu metu rodytų kelias funkcijas. Naujasis skaitmeninis prietaisų skydelis įdiegtas kaip standartinė įranga, pradedant nuo „Comfort“ lygio.

Naujasis „Hyundai i20“ taip pat turi ir naują „Hyundai“ „Bluelink“ sistemą su plačiomis belaidėmis prisijungimo galimybėmis, tokiomis kaip „Hyundai LIVE Services“ paslaugos ir nuotolinis naudojimas su išmaniojo telefono programėle „Bluelink“. „Bluelink“ taip pat leidžia, pvz., nusiųsti ieškomą paskirties vietos adresą automobiliui iš išmaniojo telefono, nustatyti automobilio buvimo vietą, užrakinti jį nuotoliniu būdu ir pasitikrinti duomenis, pavyzdžiui, apie padangų slėgį ir ridą.  Pirmuosius penkerius metus „Bluelink“ sistema naudojama nemokamai. „Bluelink“ telematika įdiegta kaip stacionari įranga automobiliuose, kurie turi papildomą navigacijos įrangos paketą.

 

 

Centriniame skydelyje esantis belaidis įkrovimo padėklas leidžia belaidžiu būdu krauti „Qi“ standarto išmaniuosius telefonus. Gale sėdintiems keleiviams galima įrengti įkrovimo USB prievadą. „Hyundai i20“ – pirmasis modelis Europoje, turintis „Premium“ klasės „Bose“ garso sistemą. „Subwoofer“ kartu su aštuoniais garsiakalbiais garantuoja kokybišką klausymo patirtį. Garso sistemą „Bose“ galima įsigyti kartu su papildoma įranga „Style Navi & Bluelink Pack“.

 

Naujo lygmens saugos įranga

Naujasis „Hyundai i20“ turi saugos įrangą „Hyundai SmartSense“. Daugelį šių savybių nėra įprasta matyti B segmento automobilyje.

„Hyundai i20“ siūlo pagal navigaciją prisitaikančią pastovaus greičio palaikymo sistemą (Navigation-based Smart Cruise Control, NSCC), kuri naudojasi automobilio navigacijos sistema, kad nuspėtų posūkius ir tiesias kelio atkarpas ir taip nustatytų saugų važiavimo greitį. Pastovaus greičio palaikymo sistema įdiegta visuose naujojo „i20“ modeliuose. NSCC sistema ir pagalbinė vairavimo autostradoje sistema (HDA) siūlomos kartu su navigacijos sistema bei prisitaikančia pastovaus greičio palaikymo sistema kaip papildomas „Comfort“ ir „Style“ lygio įrangos paketas.

Visų „i20“ modelių stacionari įranga – išmanioji greičio ribojimo sistema (Intelligent Speed Limit Assist, ISLA) įspėja vairuotoją garsiniu signalu ir vizualiai, jei viršijamas nustatytas greitis. Su greičio ribotuvu susieta ISLA geba netgi savarankiškai reguliuoti automobilio greitį. Kaip „Style“ lygio standartinė įranga arba „Comfort“ lygio papildomam įrangos paketui „Smart Cruise Pack“ priklausanti pažangi važiavimo juostos laikymosi sistema (Lane Follow Assist, LFA) automatiškai pakoreguoja automobilį, kad naujasis „i20“ išliktų savo juostos centre.

 

 

„Style“ lygiui siūlomas papildomas įrangos paketas „Safety Pack“ turi įspėjimo apie susidūrimą aklojoje zonoje sistemą (Blind-spot Collision Avoidance Assist Warning, BCA), kuri radaru stebi automobilio galinius kampus ir, aptikusi kitą automobilį, perspėja vairuotoją. Prireikus BCA ima stabdyti, kad išvengtų susidūrimo arba kuo labiau sumažintų žalą.

Priekinio susidūrimo išvengimo pagalbos sistema (Forward Collision Avoidance Assist, FCA) buvo atnaujinta ir dabar gali aptikti ne tik automobilius, bet ir pėsčiuosius bei dviratininkus. Naujajame „i20“ yra ir pagalbos iškvietimo sistema „eCall“, leidžianti keleiviams susisiekti su bendrosios pagalbos centru vieno mygtuko paspaudimu. Sistema aktyvinama automatiškai, jei suveikia automobilio saugos pagalvės. Naujojo „Hyundai i20“ modeliuose kaip standartinė įranga įdiegtos FCA ir „eCall“ sistemos.

 

 

Naujasis „Hyundai i20“ leidžia dar patogiau statyti automobilį. Važiuojant atbulomis, galinė skersinio eismo susidūrimo perspėjimo sistema (Rear Cross-traffic Collision Assist, RCCA) garsiniu signalu perspėja apie iš šono artėjančius automobilius, o „Parking Collision-avoidance Assist – Reverse“ (PCA-R) prireikus ima stabdyti, kad būtų išvengta susidūrimo. RCCA sudaro „Style“ lygiui siūlomas papildomas įrangos paketas „Safety Pack“ ir „PCA Style“ lygiui siūlomas papildomas įrangos paketas „Navi & Bluelink Pack“.

Visų „i20“ modelių saugos įrangos asortimente taip pat yra važiavimo juostos laikymosi sistema (Lane Keep Assist, LKA), vairuotojo dėmesingumo įspėjimo sistema (Driver Attention Warning, DAW) ir tolimųjų šviesų pagalbos sistema (High Beam Assist, HBA).

 

Siūloma degalus taupanti lengvojo hibrido sistema

Tarp „Hyundai i20“ variklių dabar pirmą kartą siūloma 48 V lengvojo hibrido sistema, kuri 3–4 proc. sumažina automobilio degalų sąnaudas ir CO2 emisiją. Lengvojo hibrido sistema Lietuvoje siūloma su 120 AG 1,0 T-GDi benzininiu varikliu ir su dvigubos sankabos automatine pavarų dėže 7-DCT.

Taip pat siūlomas 100 AG 1,0 T-GDi benzininis variklis be lengvojo hibrido sistemos, su kuriuo automobilyje naudojama automatinė pavarų dėžė 7-DCT arba 6 greičių mechaninė pavarų dėžė. Trečiasis variklių variantas – keturių cilindrų 84 AG 1,2 litro „MPi“ variklis su penkių greičių mechanine pavarų dėže.

 

 

Palyginti su ankstesniais modeliais, „Hyundai i20“ sveria 4 proc. mažiau, kas jai žada konkurencingas CO2 vertes. Sumažintas svoris reiškia ekonomiškesnį važiavimą, nemažinant vairavimo malonumo. Automatinė variklio išjungimo ir užvedimo sistema (Idle Stop and Go, ISG) savo ruožtu naujajam modeliui garantuoja degalų sąnaudų ekonomiškumą.

Naujasis „Hyundai i20“ į Lietuvą atkeliaus 2020 m. lapkričio mėn. „Hyundai i20“ modelių kainos prasideda nuo 13 990 Eur (i20 Hatchback 1.2 MPi 84 AG, 5 greičių mechaninė pavarų dėžė). Kitais metais „Hyundai i20“ modelių asortimentą papildys naujieji „N Line“ ir „N“ modeliai.