Visiškai naujas „Hyundai Tucson“ yra reikšmingas žingsnis į priekį automobilių gamintojų asortimente. Automobilio dizainas buvo pakeltas į visiškai naują lygį. Naujos kartos hibridinė sistema, elektroniškai reguliuojama pakaba, benzininis turbo variklis su nuolat kintančia vožtuvo atidarymo trukme (Continuously Variable Valve Duration, CVVD). Visų modelių versijų bazinėje įrangoje montuojami nauji į groteles integruoti aukštųjų technologijų dienos žibintai ir naujo dizaino galiniai žibintai išskiria jį iš visų kitų kelyje riedančių automobilių.

Galvojančius apie ateitį sužavės visą šeimą lepinantis komfortas, pavyzdžiui, naujas trijų zonų oro kondicionierius ir 64 skirtingų spalvų salono nuotaikingas apšvietimas, taip pat gerokai atnaujintos saugos sistemos, pavyzdžiui, sankryžą stebinti radarų sistema. 2020 m. lapkričio mėnesį pirmiausia pasirodys tiek hibridinės versijos su benzininiais ir dyzeliniais varikliais, tiek modeliai su hibridine 48 V sistema.

 

 

Visiškai naujas „Tucson“ yra siūlomas su trimis įrangos lygiais: „Comfort“, „Style“ ir „Premium“.  Gausią standartinę įrangą turinti „Comfort“ versijoje montuojamos automatinės tolimosios šviesos, atbulinės eigos kamera su dinaminėmis pagalbinėmis linijomis ir aštuonių colių spalvotas jutiklinis ekranas. Saugos įrangai priklauso vairuotojo budrumo stebėjimo sistema, priekinio susidūrimo išvengimo pagalbos sistema (FCA) su pėsčiųjų, dviratininkų ir automobilių aptikimo funkcija, išmanioji greičio ribojimo pagalbos sistema (ISLA) ir automatinė pagalbos iškvietimo sistema „eCall“. Naujajame „Tucson“ keleivių saugumu pasirūpins ir nauja oro pagalvė tarp priekinių sėdynių. Eismo juostos sekimo sistema (LFA) kartu su įspėjamąja nukrypimo iš važiuojamosios eismo juostos sistema (LKA)  išlaiko automobilį eismo juostos viduryje.

Naujojo „Hyundai Tucson“ kainos prasideda nuo 22 990 eurų (1,6 T-GDI 150 AG 6MT Comfort). Palyginti su ankstesnės „Tucson“ kartos modeliais, atnaujintas automobilis siūlo gausesnę įrangą, o naujos kartos benzininių variklių su turbokompresoriumi dėka – daugiau galios, bet mažiau išmetamų teršalų. Pažangi naujojo „Tucson“ technologija ir modernus dizainas, taip pat galingi ir ypač mažai teršalų išmetantys varikliai paverčia jį precedento neturinčiu patraukliu sportiniu visureigiu ir nauju etalonu savo segmente.

 

 

„Style“ versijai priklauso 10,25 colių skaitmeninis „Supervision“ prietaisų skydelis, Bi-LED MFR priekiniai žibintai ir statiniai posūkio žibintai, beraktė įėjimo ir užvedimo sistema („Smart Key“), aušinimo funkciją turintis  belaidis įkroviklis „Qi“ standartą atitinkantiems išmaniesiems telefonams ir nuotaikingas salono apšvietimas.

Tiek su „Style“, tiek „Premium“ įrangos lygiu 1,6 T-GDI 230 AG „Hybrid 4WD 6AT“ modelis taip pat gali būti varomas visais ratais, naudojant „Hyundai“ visų varomų ratų technologiją HTRAC. Sistema naudoja duomenis apie ratų sukibimą ir automobilio greitį, kad reikiamu metu ratams perduotų reikiamą sukimo momentą. Trys bekelės režimai – purvas, smėlis ir sniegas (Mud, Sand, Snow) – optimizuoja HTRAC sistemos nustatymus pagal esamas važiavimo sąlygas.

 

 

Modelio serijos karūna yra „Premium“ įrangos lygis, atitinkantis net ir reikliausio vartotojo poreikius. Standartinei įrangai priklauso navigacijos sistema su 10,25 colių spalvotu jutikliniu ekranu ir „Bluelink“ telematikos paslaugos, elektroniškai valdoma pakaba, elektroninis pavarų perjungimas „E-Shift“ ir aklosios zonos perspėjimo sistema.

 

 

Aklosios zonos stebėjimo monitorius yra naujas šiame segmente: kai vairuotojas, norėdamas pakeisti eismo juostą, įjungia posūkio signalą, 10,25 colių „Supervision“ prietaisų skydelio ekrane rodomas tiesioginis vaizdas iš aklosios zonos. Tai papildo veidrodžiuose matomą vaizdą ir pagerina matomumą tamsoje ir lietuje. „Premium“ įrangai priklausanti priekinio susidūrimo išvengimo pagalbos sistema (FCA) sankryžoje taip pat turi posūkio į kairę aptikimo funkciją, kuri taip pat perspėja apie eismą iš priekio. Užimtos galinės sėdynės signalizacija paverčia naują „Tucson“ saugiu ir patikimu šeimos automobiliu. Galinių keleivių komfortą padidina trijų zonų oro kondicionierius.

 

 

„Premium“ įrangos lygį turinčio naujojo „Hyundai Tucson“ kaina prasideda nuo 29 990 eurų (1,6 T-GDI 150 AG 48 V Hybrid 7-DCT), o serijos flagmano kaina yra 34 990 eurai (1,6 T-GDI 230 AG Hybrid 4WD 6AT).

Naujojo „Hyundai Tucson“ įrangą galima išplėsti papildomos įrangos paketais. Be „Premium“ įrangos lygio siūlomas saugos paketas „Safety Pack“ apima pagalbos kelyje sistemą (HDA), kuri palaiko saugų automobilio atstumą nuo priekyje važiuojančios transporto priemonės ir išlaiko automobilį reikiamoje eismo juostoje. HDA veikia kartu su LFA ir navigacijos informacija paremta išmaniojo pastovaus greičio palaikymo sistema „Smart Cruise Control Curve“ (NSCC-C). Naujojo „Tucson“ vairuotojas gali pastovaus greičio palaikymo kontrolės (SCC) pagalba automatiškai nustatyti tinkamą pastovų greitį, o tada NSCC-C automatiškai sureguliuoja automobilio greitį pagal priekyje esantį posūkį, remdamasi navigacijos sistemos žemėlapio duomenimis. Sistema sumažina važiavimo greitį ir pravažiavus posūkį vėl grąžina į buvusį lygį. Tam pačiam atsarginės įrangos paketui priklauso aklosios zonos įspėjimo sistema ir viso vaizdo monitorius (SVM), kuriame vairuotojas gali matyti pilną 360 laipsnių erdvinį ir priartinamą vaizdą.

 

 

Kaip naują papildomą įrangą „Premium“ versijoms „Tucson“ siūlo nuotoliniu būdu valdomą automobilio savaiminio parkavimo sistemą: „Remote Smart Park Assist“. Ši pasirinktinei įrangai priklausanti sistema leidžia automobilį užvesti nuotoliniu būdu naudojant išmanųjį raktą ir judinti automobilį tiek pirmyn, tiek atgal. Dėl to automobilį galima be vargo pastatyti net ir ankštose stovėjimo vietose. Nuotoliniu būdu valdomą automobilio savaiminio parkavimo sistemą galima įsigyti tik hibridinėms versijoms, o vėliau – ir įkraunamiems hibridams.

Pirmieji nauji „Hyundai Tucson“ į Lietuvą atvyks * 2020 m. lapkričio mėn.