„Hyundai i20“ išsiskiria savo klasėje naujausiomis saugos funkcijomis ir ekonomiškumu. Automobilis tuo pat metu yra ir smagus, ir praktiškas.
Populiariausias asortimente – trijų cilindrų 1,0 T-GDi benzininis variklis (120 AG) su 48 V pusiau hibridine sistema, skirtas pademonstruoti sportiškąsias „i20“ savybes kelyje. Jis prisideda prie 3–4 % mažesnių degalų sąnaudų ir CO2 emisijos. Jis gali būti su 7 laipsnių automatine transmisija su dviguba sankaba (DCT).
Taip pat galima rinktis 1,0 T-GDI benzininį variklį (100 AG) su 6 laipsnių mechanine transmisija arba 7 laipsnių automatine transmisija su dviguba sankaba (DCT) ir 1,2 MPI benzininį variklį (84 AG) su 5 laipsnių mechanine transmisija.
Tuščiosios eigos „Stop & Go“ funkciją, kintamosios srovės generatoriaus valdymo sistemą ir mažo pasipriešinimo riedėjimui padangas papildo mūsų energijos regeneracijos sistema. Kai automobilis juda esant įjungtai pavarai, bet uždarytai droselinei sklendei, variklio stabdymo poveikis sugeneruoja kinetinę energiją, kuri paverčiama elektra ir kaupiama akumuliatoriuje. Taip mažinamos degalų sąnaudos ir išskiriamų teršalų kiekis.
Jis ypač naudingas miesto eisme. Jis užtikrina greitesnį ir tolygesnį variklio užvedimą su papildomu sukimo momentu naudojant 48 V akumuliatoriaus energiją.
Automobiliui greitėjant, varikliui padeda 4–10 kW galios starterio generatorius. Pasiekus norimą greitį, sistema persijungia į neutralų režimą ir negeneruoja galios. Dėl to gali sumažėti CO2 emisija ir degalų sąnaudos.
Važiuojant pastoviu greičiu, sistema veikia tuščiąja eiga arba kaip 48 V akumuliatorių kraunantis generatorius, priklausomai nuo akumuliatoriaus įkrovos būsenos.
Aktyvaus arba inercinio stabdymo etape besisukantis alkūninis velenas maitina starterio generatorių, kuris rekuperuoja didžiausią 10–12 kW galią. Generatorius kinetinio stabdymo energiją paverčia elektra ir grąžina ją atgal į 48 V akumuliatorių.
Riedant iš inercijos nedideliu greičiu, paleidimo ir stabdymo funkcija įsijungia pasiekus 30 km/h greitį. Lėtėjant nuo 30 iki 0 km/h ir išjungus sankabą, variklis visiškai išsijungia.
Telefone įdiegę „Bluelink®“ programėlę*, galite nuotoliniu būdu užrakinti ir atrakinti savo „i20“ ir surasti automobilį, jei neprisimenate, kur tiksliai jis pastatytas. Be to, programėlė atsiųs jums įspėjimą, jeigu kas nors mėgins įsilaužti. O jei norėsite sužinoti, ar oro slėgis padangose yra tinkamas ir ar gerai veikia stabdžių sistema, programėlė iškart jums atsakys.
* Pasirinktinė „Comfort“ ir „Style“ modelių įranga.
„i20“ pateikiamos novatoriškos technologijos, kurios palengvins jūsų gyvenimą. Pasirinktiniame 10,25 col. jutikliniame ekrane integruotos 3D navigacijos, medijos ir ryšio funkcijos.
* Pasirinktinė „Comfort“ ir „Style“ modelių įranga.
8 col. jutiklinis ekranas taip pat pasižymi belaide išmaniojo telefono ekrano atvaizdavimo funkcija, kuri leidžia lengvai susieti ir atvaizduoti išmaniojo telefono ekraną per „Apple CarPlay“ arba „Android Auto“.
* Standartinė „Comfort“ ir „Style“ modelių įranga.
Mėgaukitės belaidžiu ryšiu su mobiliuoju telefonu – įeina belaidžio visų jutiklinių ekranų įkrovimo ir belaidžio ekrano atvaizdavimo 8 col. jutikliniame ekrane funkcijos.
* Standartinė „Comfort“ ir „Style“ modelių įranga.
Mėgaukitės nepakartojamais garso pojūčiais, kuriuos suteikia „i20“ aukščiausios klasės garso sistema „Bose®“. Ji apima aštuonis garsiakalbius, įskaitant žemų dažnių garsiakalbį, kad atspindėtų sportišką automobilio stilių, todėl garso pojūčiai yra tokie pat dinamiški, kaip ir „i20“ vairavimas.
* Pasiekiama tik „Style“ modelyje su „Navi“ paketu.
Su „Hyundai SmartSense“ – mūsų pažangiausiomis pagalbos vairuotojui sistemomis – „i20“ pasižymi pažangiausiomis savo klasėje visapusėmis aktyvaus saugumo technologijomis, sukurtomis suteikti daugiau saugumo ir ramybės kelyje. Daugybės čia pasiekiamų funkcijų šio segmento automobiliuose nėra.
Ši sistema suteikia dar daugiau pasitikėjimo, atbuline eiga manevruojant „i20“ siaurose stovėjimo aikštelių vietose. Kai tik sistema aptinka susidūrimo pavojų, ji automatiškai įjungia stabdžius.
* Pasiekiama „Style“ modelyje su „Navi“ paketu.
Jei aptinkamas nuovargį arba išsiblaškymą rodantis vairavimo stilius, sistema atkreipia vairuotojo dėmesį garsiniu signalu ir parodo pranešimą, siūlantį padaryti pertrauką.
Nepaisant pagalbos vairuotojui sistemų, vairuotojas privalo stebėti eismą ir valdyti automobilį. Kelio ir oro sąlygos, kelio ženklinimas ir kiti veiksniai gali riboti pagalbos vairuotojui sistemų veikimą.