„i30“ turi daugybę išmaniųjų technologijų aktyviam gyvenimui: nuo efektyvių transmisijos sistemų su 48 V pusiau hibrido technologija iki išmanių komforto funkcijų vairavimo malonumui.
Įdiegę telefone „Bluelink®“ programėlę*, galite nuotoliniu būdu užrakinti ir atrakinti savo „i30“ ir surasti savo automobilį, kai neprisimenate, kur tiksliai jis pastatytas. Taip pat programėlė atsiųs jums įspėjimą, jeigu kas nors mėgins įsilaužti. O jei norėsite sužinoti, ar oro slėgis padangose tinkamas ir ar gerai veikia stabdžių sistema, programėlė iškart jums atsakys.
Užsisakę „Hyundai“ „Live“ paslaugų*, gausite informacijos apie eismą ir situaciją automobilių stovėjimo aikštelėse realiuoju laiku, netoliese esančias degalines bei orus.
* Standartinė „Style“ ir „N Line“ modelių įranga, pasirenkama „Comfort“ modelių įranga.
7 col. skaitmeninis skydas* priekyje ir centre rodo svarbiausią važiavimo informaciją. Jame gali būti rodomas greitis skaitmeniniu būdu, energijos srautas (tik hibride), navigacijos informacija arba aktyvios „SmartSense“ funkcijos.
* Modeliuose „Style“ ir „N Line“.
10,25 col. jutiklinis ekranas* užtikrina paprastą prieigą prie automobilio funkcijų, informacijos ir pramogų, navigacijos sistemos ir išmaniojo telefono programėlių.
* Papildomai „Comfort“ modelyje, standartinė – „Style“ ir „N Line“ modeliuose.
Priklausomai nuo pasirinkto važiavimo režimo*, skaitmeninis skydas keičia spalvą ir grafiką. Mėlyna spalva skirta įprastam režimui, žalia – ekonominiam, oranžinė – sportiniam režimui.
* Galima įsigyti „Comfort“, „Style“ ir „N Line“ 7-DCT modeliuose.
Patobulintas „Hyundai SmartSense“ paketas – mūsų pažangiausios pagalbinės sistemos „Advanced Driver Assistance Systems“ – nuo šiol integruotas „i30“ ir užtikrina jūsų bei jūsų mylimųjų saugumą ir ramybę.
Nepaisant pagalbos vairuotojui sistemų, vairuotojas privalo stebėti eismą ir valdyti automobilį. Kelio ir oro sąlygos, kelio ženklinimas ir kiti veiksniai gali riboti pagalbos vairuotojui sistemų veikimą.
Asortimento viršūnėje puikuojasi naujasis 1,5 litro T-GDi 159 AG variklis, kuris standartiškai teikiamas su 48 V hibridine technologija ir 7 laipsnių automatine dvigubos sankabos pavarų dėže (DCT).
Taip pat yra 110 AG modelis su 1,5 litro DPi varikliu ir 6 laipsnių mechanine pavarų dėže bei 1,0 litro T-GDi variklis su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže arba 7 laipsnių automatine dvigubos sankabos pavarų dėže (DCT).
„i30 Fastback“ ir visi „i30 N“ modeliai galimi tik su 1,5 T-GDI benzininiu varikliu.
Vidaus degimo variklį palaiko 48 V pusiau hibridinė transmisijos sistema, kuri įvairiais važiavimo etapais prideda elektros galios. Sužinokite daugiau apie šią naujovišką degalų taupymo sistemą.
Tai ypač naudinga miesto eisme. Užtikrina greitesnį ir tolygesnį variklio užvedimą su papildomu sukimo momentu naudojant 48 V akumuliatoriaus energiją.
Greitėjant variklį palaiko 4–10 kW galios starterio generatorius. Pasiekus norimą greitį, sistema persijungia į neutralų režimą ir negeneruoja galios. Dėl to gali sumažėti CO2 emisija ir degalų sąnaudos.
Važiuojant pastoviu greičiu sistema veikia tuščiąja eiga arba kaip 48 V akumuliatorių kraunantis generatorius, priklausomai nuo akumuliatoriaus įkrovos būsenos.
Aktyvaus stabdymo arba viršijimo etape besisukantis alkūninis velenas maitina starterio generatorių, kuris rekuperuoja 10–12 kW didžiausią galią. Generatorius kinetinio stabdymo energiją paverčia elektra ir grąžina ją atgal į 48 V akumuliatorių.
Važiuojant nedideliu greičiu, paleidimo ir sustabdymo funkcija įsijungia pasiekus 30 km/h greitį. Lėtėjant nuo 30 iki 0 km/h ir išjungus sankabą variklis visiškai išsijungia.