Gausiai aprūpintas moderniomis išmaniosiomis technologijomis BAYON nustato naujus standartus savo segmente.
Mėgaukitės naujausiomis ryšio, geriausios šioje klasėje saugos funkcijomis ir pagalbos vairuotojui sistemomis, o taip pat 48 V pusiau hibrido jėgos agregatais.
Mėgaukitės pažangiausiomis išmaniosiomis technologijomis su dvigubais 10,25 col. vizualiai sujungtais dideliais ekranais, turinčiais atskirto ekrano funkciją. Taip pat naudodami „Hyundai“ išmaniąją programėlę „Bluelink Connected Car Services“ galite valdyti savo automobilį tiesiog iš savo išmaniojo telefono.
Ekrano dydis priklauso nuo pasirinkto įrangos lygio. Susiejus išmanųjį telefoną su automobiliu, galima naudoti „Apple CarPlay“ arba „Android Auto“ funkcijas.
10,25 colių skaitmeninis prietaisų skydelis sustiprina aukštųjų technologijų pojūtį salone ir aiškiai pateikia visą svarbią informaciją apie transporto priemonę.
Valdykite savo automobilį išmaniuoju telefonu. „Bluelink®“ susieto automobilio paslaugos leidžia užmegzti sklandų ryšį su savo automobiliu ir naudotis įvairiomis funkcijomis, kurios suteikia dar daugiau komforto ir malonumo kelionėje.
BAYON pasižymi tokiu pat saugumu ir patikimumu kaip ir kiti „Hyundai“ visureigiai, turintys suderinamas saugos funkcijas. Kitas būdas išsiskirti. Daugelis funkcijų jau yra įtrauktos į standartinę įrangą.
Ši sistema radaro ir kameros pagalba stebi kelio sąlygas priekyje ir automatiškai stabdo, jei priekyje važiuojantis automobilis ima stabdyti, aptinkami pėstieji ar dviratininkai.
Ši funkcija naudoja duomenis iš automobilio navigacinės sistemos ir priekinio radaro, kad autonomiškai reguliuotų greitį važiuojant greitkeliu ar autostrada. Sistema numato artėjančius vingius arba tiesų kelią ir pagal tai reguliuoja greitį jį sumažindama arba padidindama, kad vairavimas būtų kuo saugesnis.
Nepaisant pagalbos vairuotojui sistemų, vairuotojas privalo stebėti eismą ir valdyti automobilį. Kelio ir oro sąlygos, kelio ženklinimas ir kiti veiksniai gali riboti pagalbos vairuotojui sistemų veikimą.
BAYON turi kompaktišką kėbulą, šeimai pritaikytą saloną ir užtikrina puikų matomumą. Į tokį automobilį patogu įsėsti ir jį lengva vairuoti.
„Bose“ aukščiausios kokybės garso sistema pasižymi aštuoniais galingais garsiakalbiais, įskaitant specialų žemųjų dažnių garsiakalbį, kuris leidžia švariai, įtraukiančiai ir efektyviai atkurti muziką.
Belaidžio išmaniųjų telefonų įkrovimo dėklas yra centrinėje konsolėje. Lengvai ir greitai įkraukite suderinamą išmanųjį telefoną jo neprijungę.
Jums patiks aukštesnės sėdynės, pasižyminčios patogumu ir puikiu stiliumi – išlipti ir įlipti dar niekada nebuvo taip malonu ir paprasta dėl aukštos kokybės audinio sėdynių.
BAYON pasižymi puikiu degalų naudojimo efektyvumu bei konkurencingu CO2 išmetimu dėl atnaujintų T-GDi variklių. Mažesni varikliai su turbokompresoriais bei tiesioginiu įpurškimu užtikrina optimalų efektyvumą ir vairavimo malonumą.
Rinkitės iš dviejų variklių ir jų pateikiamų keturių variantų, užtikrinančių geriausią efektyvumą CO2 atžvilgiu: nes aplinka mums rūpi taip pat, kaip ir jums.
Taupykite degalus ir sumažinkite išmetamųjų teršalų kiekį. BAYON galima įsigyti su 48 V pusiau hibridine sistema, kuri palaiko degimo variklį, kad šis papildomai suktųsi didinant greitį.
Rinkitės iš kelių sklandaus perjungimo perdavimo variantų: 5 arba 6 greičių mechaninės arba 7 greičių dvigubos sankabos pavarų dėžės (7DCT).
BAYON 48 V lengvoji hibridinė sistema palaiko degimo variklį, kad jis papildomai suktųsi didinant greitį, ir tokiu būdu būtų sutaupyta degalų bei sumažinta išmetamųjų teršalų. „Hyundai“ lengvoji hibridinė technologija pasižymi kompaktišku 0,46 kWh 48 voltų ličio jonų akumuliatoriumi bei nauju lengvojo hibrido starterio generatoriumi (iki 10 kW elektros galios).
Tai ypač naudinga vairuojant mieste. Ši funkcija užtikrina greitesnį ir tolygesnį variklio užvedimą su papildomu sukimo momentu naudojant 48 V akumuliatoriaus energiją.
Automobiliui greitėjant, varikliui padeda 4–10 kW galios starterio generatorius. Pasiekus norimą greitį, sistema persijungia į neutralų režimą ir negeneruoja galios. Dėl to gali sumažėti CO2 emisija ir degalų sąnaudos.
Važiuojant pastoviu greičiu, sistema veikia tuščiąja eiga arba kaip 48 V akumuliatorių kraunantis generatorius, priklausomai nuo akumuliatoriaus įkrovos būsenos.
Aktyvaus arba inercinio stabdymo etape besisukantis alkūninis velenas maitina starterio generatorių, kuris rekuperuoja didžiausią 10–12 kW galią. Generatorius kinetinio stabdymo energiją paverčia elektra ir grąžina ją atgal į 48 V akumuliatorių.
Riedant iš inercijos nedideliu greičiu, paleidimo ir stabdymo funkcija įsijungia pasiekus 30 km/h greitį. Lėtėjant nuo 30 iki 0 km/h ir išjungus sankabą, variklis visiškai išsijungia.