„TUCSON“ HIBRIDINIS MODELIS – ELEKTRIFIKUOTAS NAŠUMAS IR MALONUS VAŽIAVIMAS

Naujasis „Tucson“ hibridas yra komplektuojamas su nauju 1,6 litro „T-GDI Smartstream“ benzininiu varikliu ir 44,2 kW elektriniu varikliu bei 1,49 kWh ličio jonų akumuliatoriumi. Sistema galingiausia transmisijos linijoje, pasižyminčioje 230 PS išeiga ir 350 Nm sukimo momentu – tai reiškia, kad galite maloniai vairuoti ir nesijaudinti dėl degalų sąnaudų.

 

Elektrinis variklis

Galingas 44,2 kW elektrinis variklis užtikrina 265 Nm sukimo momentą, suteikiantį sportiško pranašumo hibridinio „Tucson“ įsibėgėjimui ir našumui.

Benzininis variklis

1,6 litro T-GDi variklyje naudojama unikali „Hyundai“ kintamo vožtuvų darbinio laiko (CVVD) technologija, optimizuojanti variklio našumą ir degalų sunaudojimo efektyvumą.

 

Pavarų perjungimo svirtelės

Norite perimti kontrolę? Pasirinkę „Sport“ režimą, galite perjungti pavaras su pavarų perjungimo svirtelėmis.

Mažai vietos užimantis akumuliatorius

Naujasis „Tucson“ išsiskiria savo klasėje vienu didžiausių plotų 2-osios sėdynių eilės dalyje. Hibrido akumuliatorius sumontuotas po 2-osios eilės sėdynėmis, kad jame būtų taip pat patogu ištiesti kojas kaip ir įprastos transmisijos modelyje.

 

Energijos srautas

Hibridiniame modelyje sklandžiai perjungiami benzininis ir elektrinis varikliai. Sparčiai greitėjant arba važiuojant įkalnėn, elektrinis ir benzininis varikliai veikia lygiagrečiai, kad padidintų greitėjimą ir sumažintų degalų sąnaudas. Regeneracinio stabdymo sistema įkrauna akumuliatorių naudodama elektrinį variklį automobiliui sulėtinti. Tuomet energija, sukaupta akumuliatoriuje, paleidžia elektrinį variklį, kad jis padėtų pagreitėti, važiuoti įkalnėje arba mažu greičiu.